Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست گذاری صحیح در برنامه ها و بهره گیری از اسناد بالادستی در تحقق توسعه استان نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: تشریح برنامه و راهبردهای توسعه، علاوه بر سنجش سطح تسلط مدیران بر حوزه کاری، امکان بررسی بهتر عملکرد مدیران در حوزه های مختلف کاری را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان اینکه نگاه فرابخشی دستیابی بهتر به اهداف را عملیاتی می کند، عنوان کرد: اجرای فعالیت سیستمی و حرکت بر مبنای برنامه ریزی باعث توسعه این اقدامات با تکیه بر شاخص ها، نیازها و اولویت ها می شود.

استاندار شورای برنامه ریزی را از مهمترین و بالاترین شوراهای استان دانست و گفت: برگزاری چنین نشست هایی با هدف تصمیم گیری در رابطه با برنامه های از قبل مطالعه شده و حرکت های مبتنی بر نگاه کارشناسی است و این مهم ایجاب می کند که مدیران استان کارشناسی های لازم در حوزه پروژه های مجموعه خود را پیش از شرکت در نشست ها انجام دهند.

وی خواستار ارائه برنامه های دستگاه های استان در حوزه برنامه ششم توسعه شد و بر فعالیت بهتر دستگاه ها در این راستا تاکید کرد.

استاندار با اشاره به لزوم تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به کارگیری آن برای اشتغالزایی و توسعه استان گفت: از جمله سیاست های دولت، حرکت به سمت کاهش مصرف آب در بخش تولیدات کشاورزی است که در همین راستا توسعه روش های نوین آبیاری و اصلاح الگوی کشت مورد تاکید است.

وی بر بهره گیری از اسناد بالادستی و تحقق ارتباط مناسب بین برنامه های ملی و استانی تاکید کرد و گفت: توجه به اسناد بالادستی و تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف ضروری است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه