Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی کاربران مغرض در فضای مجازی از وطن‌دوستی ملت ایران سوء استفاده و با تحریک این احساسات تلاش می‌کنند وطن‌دوستی را مغایر با ارزش‌های دینی ما القا کنند. هدف این گروه این است که برخی از مردم را با نژادپرستی و باستان‌گرایی درگیر کنند و از طرف دیگر افکار مقابل را حتی به ضدیت با وطن‌دوستی بکشانند و به این ترتیب هر دو طرف را به جدال در فضای افراط و تفریط مشغول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برخی با نگاه واقع‌گرایانه نسبت به تاریخ ایران، معایب و محاسن این ابنیه تاریخی را برشمرده اند. در این میان نظر رهبر انقلاب درباره بناهای تاریخی و میراث فرهنگی شنیدنی است.

در ادامه می‌توانید نظر رهبر انقلاب را در فیلم زیر مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام / نظر رهبر معظم انقلاب درباره ابنیه تاریخی  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور

حسن روح الامین، نقاش برجسته کشور که آثار مذهبی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است با در نظر گرفتن سروده رهبر انقلاب پستی در فضای مجازی با بیتی از این شعر منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها