Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم که در تاریخ ۲۲ آبان ۹۶ برگزار شده بود، امشب در محل این همایش در قم منتشر شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار حضور جدی و گسترده روحانیت در میدان جهاد و مبارزه و شهادت در راه خدا را مسئله‌ای بسیار مهم دانستند و با اشاره به آفات دور ماندن مجموعه‌های روحانی از میدان مبارزه در برهه‌هایی از تاریخ کشور، فرمودند: در مقاطعی از تاریخ، روحانیت به‌دلیل دور ماندن از عرصه مبارزه علیه مستبدین و مستعمرین ضربه خورد، اما هر گاه روحانیت در مقابل دشمنان اسلام و ایران سینه سپر کرد و وارد میدان مبارزه و ایستادگی شد، سربلند شد که نمونه کامل آن در جریان انقلاب اسلامی و حرکت عظیم امام بزرگوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان با تأکید بر اینکه اگر روحانیت وارد مبارزه با رژیم طاغوت نمی‌شد، هرگز انقلاب اسلامی به‌وقوع نمی‌پیوست، افزودند: هیچ‌یک از احزاب و گروه‌های سیاسی و روشنفکری قادر به براندازی حکومت مستبد سلطنتی نبودند و حضور گسترده مردم در صحنه و آن حجم از فداکاری و جان‌فشانی مخلصانه در راه خدا، ناشی از حضور روحانیت و جنبه‌ی دینی مبارزه بود.

رهبر انقلاب اسلامی وظیفه امروز روحانیت را انقلابی بودن، شناخت دشمن و آمادگی برای مقابله با ترفندهای آن خواندند و افزودند: شهادت بزرگ‌ترین رتبه نزد خداوند متعال است که نصیب هر کسی نمی‌شود و ما باید با نگاه حسرت‌آمیز، جایگاه و مقام والای شهیدان را آرزو کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود