Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا – دومين تلاش در قالب فراخوان هاي مشکوک و بي شناسنامه اعتراضي در فضاي مجازي که با هدف سوءاستفاده از برخي مشکلات و نارسايي ها عصر روز جمعه در تهران و برخي شهرستانها با عدم استقبال همراه بود و باز هم با `نه ملي` مواجه شد.

اقدام اول در اين رابطه روز پنجشنبه و در پي فراخوان مشکوک و بي شناسنامه در فضاي مجازي و با بهانه اعتراض به گراني و برخي مشکلات اقتصادي در مشهد سازماندهي شده بود که با حضور اندکي از مردم مواجه شد و تلاش دعوت کنندگان مشکوک در سوق دادن برخي مطالبات مرتبط با مسائل اقتصادي و موسسات مالي به دادن شعارهاي هنجار شکنانه ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين تلاش اما امروز و در پي تجمعات گسترده نهم دي ماه در سراسر ايران ، مجددا و با دعوت همان عوامل مشکوک در فضاي مجازي به تجمعات محدود در تهران و چند شهر ديگر انجاميد ولي عملا با عدم استقبال مردمي و اندک بودن شرکت کنندگان بازهم با `نه ملي ` دوباره همراه شد.
بر اساس گزارش خبرنگاران ايرنا از سطح شهر تهران و برخي از شهرستانهايي که اينگونه تجمعات در آنها برگزار شده بود اکثريت مردم با مشکوک و بي شناسنامه توصيف کردن اين تحرکات و عوامل ساماندهي آنان اظهار اميدواري کردند که مطالبات مردمي در مسير صحيح و از راههاي قانوني پيگيري شود.
معاون اول رييس جمهوري رور پنجشنبه در سخناني با اشاره به اتفاقاتي که اين روزها در کشور مي‌افتد، گفته بود: مسائل اقتصادي را بهانه کرده‌اند که به نظر مي آيد پشت اين قضيه مساله ديگري باشد که حتماً بايد شناسايي شود.
اسحاق جهانگيري افزود: برخي به بهانه مسائل اقتصادي مي خواهند به دولت آسيب بزنند. کساني که باني اين قضايا هستند دود آن به چشم خودشان خواهد رفت؛ آنان فکر مي‌کنند که با اين کار به دولت آسيب مي‌زنند.
معاون اول رييس جمهوري تاکيد کرد: وقتي که جريان اجتماعي راه افتاد و حرکت سياسي در خيابان رخ داد، حتما کساني که آن را شروع کرده اند، ادامه دهنده و کنترل کننده پايان آن نخواهند بود و ديگراني هستند که بر آن جريان سوار مي شوند.
شبک**1708**انتشار: عليرضا ارشادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟