Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تربت‌جام خراسان رضوی از تخریب ۳۲ مورد تجاوز به حریم اعم از دیوارکشی، فنس‌کشی، احداث استخر ذخیره آب، نصب تابلوهای غیرمجاز و فاقد قرارداد در حریم راه‌های این شهرستان و همچنین انسداد راه‌های دسترسی غیرمجاز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، جواد ن‍ژادی پور با بیان این خبر گفت: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از حریم راه‌ها و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی و ارتقاء ضریب ایمنی با استناد به تبصره یک ذیل ماده ۶ اصلاح قانون ایمنی راه و راه‌آهن، اقدامات لازم برای تخریب مستحدثات غیرمجاز در حاشیه محورهای راه‌های شهرستان تربت‌جام انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین  افزود: سه مورد استخر ذخیره آب (محور تربت‌جام فریمان)، پنج مورد فنس کشی (محور تربت‌جام فریمان و تربت‌جام سمیع آباد)، یک مورد دیوارکشی (محور تربت‌جام فریمان) و ۲۲ مورد تابلوهای فاقد قرارداد که به‌صورت غیرمجاز در محورهای (تربت‌جام فریمان و تربت‌جام سمیع آباد) نصب شده بود با حکم قاطع دستگاه قضایی قلع و قمع و جمع‌آوری شد.

جواد ن‍ژادی پور با بیان اینکه ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌ها به معنای استقبال از حوادث ناگوار ترافیکی در محورهای شهرستان است، گفت: این امر در ابعاد وسیع‌تر مانعی بزرگ برای توسعه استان به شمار می‌آید.

وی افزود: ۱۰ مورد راه دسترسی غیرمجاز در محورهای تربت‌جام باخرز، تربت‌جام فریمان، تربت‌جام صالح‌آباد و راه روستایی موسی‌آباد که توسط افراد محلی و کشاورزان منطقه و متقاضیان که کاربری در حاشیه راه دارند و عامل بسیار مهم در تصادف جاده‌ای بوده نیز شناسایی و با اخذ جکم مراجع قضایی اقدام به انسداد این راه‌های غیرمجاز شد.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد

امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد روز چهارشنبه در جمع اعضای کمیسیون ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به حضور این افراد گفت: طرد اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه های مسئول مکلف به انجام وظیفه خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به شرایط اشتغال اتباع خارجی افزود: به کارگیری و استفاده از اتباع غیرمجاز در تمام واحدهای صنفی و صنعتی ممنوع است و با کارفرمایانی که به این مهم بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.

وی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه و نهادها برای ساماندهی اتباع غیرمجاز تاکید و تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، شناسایی و جمع آوری این افراد در شهرستان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

براساس این گزارش؛ در ادامه این جلسه ضمن بررسی اقدامات دستگاه ها و نهادهای مختلف مسئول پیرامون شناسایی و ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز، بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی تاکید شد.

جمع آوری و طرد اتباع غیر مجاز از شهرستان ملارد در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده فرمانداری ،ماموران نیروی انتطامی ،کارشناسان اداره کار و صمت با قوت در دست اقدام است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین