Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، همزمان با سالگرد حماسه 9 دی، برنامه‌های بزرگداشت این روز با حضور پرشور و گسترده مردم در سراسر هرمزگان برگزار شد.

مردم هرمزگان با حضور گسترده در اجتماعات سالروز حماسه نهم دی، بصیرت انقلابی خود را در کرانه‌های خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

اجتماع بزرگ نهم دی در بندرعباس در میدان انقلاب این شهر برگزار شد که مردم حضوری گسترده در آن داشتند و دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در آن حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرها، جزایر و مناطق مختلف هرمزگان از کرانه‌های خلیج فارس و سواحل مکران تا مناطق شمالی، شرقی، غربی و مرکزی این استان شاهد اجتماعات گسترده مردم در بزرگداشت نهم دی بود.

در پایان این مراسم نیز قطعنامه‌ای در پنج بند خوانده شد که مبارزه با هر نوع فتنه‌گری و تبعیت از منویات رهبری از بندهای این قطعنامه بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس