Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیق محمدزاده گفت: مقدار 1500 کیلوگرم کلر برای زمستان امسال جهت مصرف 245 روستای دارای لوله کشی  تحویل آبداران شد .

وی افزود: از اول سال‌ جاری تاکنون 6000 کیلوگرم کُلر برای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در روستاهای سقز توزیع شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سقز بیان کرد: در راستای کنترل و نظارت بر کُلرزنی مخازن توزیع آب روستاها تاکنون 105 هزار و 390 مورد کُلرسنجی و 830 مورد آزمایش میکروبی و 756 مورد شستشو مخازن انجام شده‌ است.

وی افزود: برای ارتقای کیفی کُلرزنی مخازن آب شرب روستاها از 50 دستگاه کُلریناتور قطره‌ای و گازی برای 66 روستا استفاده می شود .

محمدزاده یادآور شد: دو دستگاه الکترولیز نمک طعام (آب ژاول) که از فناوری‌های نوین روز می‌باشد، برای مجتمع های یازیبلاغی و رستمان با تعداد 27 روستا استفاده شده است .

انتهای پیام/م

ارتقای کیفی کُلرزنی مخازن آب شرب روستاها

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به ۷۲ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آرش آریانژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با اشاره به بارش‌های مناسب اخیر گفت: حجم آب ذخیره پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جاری ۴۲۰ میلیمتر، متوسط بارندگی استان بوده، خاطرنشان کرد: در شهرستان مریوان با حدود ۱۰۰۰ میلیمتر و بانه با ۸۰۰ میلیمتر بیشترین میزان دریافت نزولات آسمانی را شاهد بوده‌ایم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: با توجه به رواناب‌های خوبی که در سال آبی جاری به مخازن سدهای استان جاری گردیده، این امر منجر به سرریز ۸ سد در کردستان گردید.

آریانژاد به سامانه جدید بارشی که در راه استان است، نیز اشاره و توصیه کرد: نظر به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان کردستان برای روزهای دوشنبه ۱۷ و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری، با توجه به پیش‌بینی حجم بارش‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌گردد شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه و مخازن سدهای استان اکیداً خودداری نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903372

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • آب‌گرفتگی شدید در روستاها و جاده‌های پلدختر