Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: هزار و 152 ساختمان شهر تهران جزو ساختمان های نا ایمن شهر قرار گرفته و باید نسبت به نوسازی این ساختمان ها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، زهرا صدر اعظم نوری در سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری در زمان بحران مسئولیت مضاعفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساختمان های نا ایمنی در شهر تهران موجود است و زمان رخ داد حوادث و بحران ها، این ساختمان ها می توانند مشکل آفرین باشند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با ارائه آماری از تعداد ساختمان های نا ایمن موجود در شهر تهران اظهارکرد: از تعداد 7 هزار و 300 ساختمان نا ایمن شهر تهران هزار و 152 ساختمان نا ایمن متعلق به شهرداری تهران است و باید راهکاری اتخاذ شود که این زیر مجموعه ها نوسازی شوند.

صدراعظم نوری تاکید کرد:ایستگاه آتش نشانی، پایگاه های مدیریت بحران، فرهنگسراها ها، فروشگاه های شهروند، سراهای محلات و ... در لیست اماکن ناایمن شهر تهران قرار گرفته اند.

وی در خصوص وضعیت مدارس و مراکز درمانی ناایمن شهر تهران تصریح کرد: 177 مرکز درمانی و بیمارستای شهر تهران و 265 مدرسه شهر تهران در گروه پر خطر و میان خطر هستند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خواستار طرح موضوع نوسازی پایتخت در هیئت دولت شد و گفت: شهردار تهران باید با حضور در جلسات هیئت دولت درخواست نوسازی را ارائه کند.

وی اذعان کرد: در یک بازه چهار ساله، باید وضعیت به سازی و نوسازی بافت فرسوده شهر تهران فراهم شود و شهرداری و دولت موظف هستند که سالانه 10 درصد به سازی انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رسول عطائی افزود: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

او اضافه کرد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران