Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@02:20:31 GMT

پیروزی دهخدایی در انتخابات تک نفره!

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۴۱۶۶

پیروزی دهخدایی در انتخابات تک نفره!

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان از ساعت 10 صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

محمدرضا داورزنی به عنوان رییس مجمع و نماینده وزارت ورزش و شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع حاضر بودند.

در حالی که نام 8 نفر یعنی عبدالعزیز هدایت، غلامحسین غنی، میعاد صادقی، حجت الله دهخدایی، فرهاد طلوع کیان، سیدرضا میرابوطالبی، اصغر ناظری، مرتضی حسن پور درواری به عنوان کاندیدای تایید صلاحیت شده اعلام شده بود، در مجمع امروز فقط 2 نفر از آنها حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت 6 کاندیدای تایید صلاحیت شده، علامت سوال بزرگی را در ذهن همگان ایجاد کرد.

در ضمن تعداد اعضای مجمع نسبت به انتخابات روزهای قبلی کاهش یافته بود. در چوگان تعداد هیات های استانی حتی به 10 هم نمی رسد.

حجت الله دهخدایی در ابتدای برنامه های خود را به اعضای مجمع ارائه کرد و سپس نوبت اصغر ناظری رسید. نامزد دوم بعد از صحبت های خود، انصرافش را به نفع دهخدایی اعلام کرد تا در یک اتفاق عجیب رای گیری با حضور یک کاندیداها آغاز شود.

بعد از رای گیری از 19 عضو مجمع در نهایت دهخدایی در یک انتخابات تک نفره توانست با 19 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون چوگان برگزیده شود.

پیش از این گلنار وکیل گیلانی به عنوان رییس فدراسیون چوگان در ابتدای سال 95 انتخاب شده بود که مدتی پیش به دلایلی مبهم از سمتش برکنار شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

هاشمی‌منش به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز(چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک  و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رای از 48 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رای کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم