Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: این واحدها پس از ثبت درخواست تسهیلات در سامانه بهین یاب و طرح در کمیته بررسی، به بانک های عامل معرفی می شوند.
مهدی پارسا افزود: این تسهیلات برای تکمیل هتل ها و مراکز اقامتی گردشگری با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، بازسازی و نوسازی تجهیزات و تاسیسات گردشگری و توسعه کارگاههای تولیدی صنایع دستی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: نرخ سود تسهیلات رونق تولید 18 درصد است که در صورت تامین اعتبار، بخشی از سود و کارمزد آن در قالب یارانه پرداخت می شود.
به گفته معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از آغاز امسال 267 واحد صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانکها معرفی شدند که تاکنون 29 واحد حدود 103 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن