Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس بهترين تيم ليگ برتر است و با اختلاف امتيازي که با ساير تيم‌ها ايجاد کرده احتمال زياد اين فصل هم قهرمان است.

رحيم يوسفي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، در خصوص بازي پرسپوليس و تراکتورسازي اظهار داشت: پرسپوليس از ابتداي فصل عملکرد خوبي داشته و فقط در جام حذفي موفق نبود که معمولا در اين جام هم اتفاق اين چنيني مي‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازي با تراکتورسازي هم برخي فکر مي‌کردند پرسپوليس نتيجه لازم را کسب نمي‌کند اما با قدرت پيروز شد.
وي ادامه داد: پرسپوليس بهترين تيم ليگ برتر است و با اختلاف امتيازي که با ساير تيم‌ها ايجاد کرده احتمال زياد اين فصل هم قهرمان است، اما از الان نمي‌توان گفت که صددرصد قهرمان مي‌شود.
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال مي‌تواند با شفر موفق شود گفت: استقلال بازيکنان جوان و خوبي دارد و فقط يک کسي را مي‌خواست که به اين تيم سامان دهد. قطعا اين تيم مي‌تواند خود را به جمع مدعيان قهرماني برساند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود