Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:29:16 GMT

آئين بزرگداشت حماسه مردمي نهم دي ماه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۵۴۲۸

آئين بزرگداشت حماسه مردمي نهم دي ماه برگزار شد

خبرگزاری شبستان: آئين بزرگداشت حماسه مردمي نهم دي ماه و مروري بر محصولات فرهنگي و پژوهشي مركز اسناد انقلاب اسلامي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري شبستان، آئين بزرگداشت حماسه مردمي نهم دي ماه و مروري بر محصولات فرهنگي و پژوهشي مركز اسناد انقلاب اسلامي كه در فرهنگسراي امام آغاز شد.

در اين مراسم عزت الله ضرغامي عضو شوراي عالي فضاي مجازي، حجت الاسلام حسينيان رييس مركز اسناد انقلاب اسلامي و امير كوچكيان فرمانده سابق نيروي دريايي حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مراسم با حضور عزت الله ضرغامي، حجت الاسلام حسينيان و امير كوچكي همچنين از خانواده شهداي فتنه ٨٨ شهيد غلام كبيري و شهيد امير حسام ذوالعلاء تجليل به عمل آمد.

ضمنا از دو كتاب "نقش رسانه هاي مجازي در فتنه ٨٨" و كتاب "نقش امام خامنه اي در  مهار بحران ٨٨" رونمايي و از نويسندگان آن نيز تقدير شد.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • خسرو غفوریان کیست؟