Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@04:57:22 GMT

سراب شهری بدون کیوسک مطبوعاتی!

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۹۱۲۳

سراب شهری بدون کیوسک مطبوعاتی!

متاسفانه حدود یک هفته ای می شود که در سایه بی توجهی مسئولین شهرستان فرهنگ پرور سراب, هیچ روزنامه رسمی برای توزیع وارد سراب نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سراب شهری که اصالت بسیار زیادی در تاریخ کهن آذربایجان دارد و اندیشمندان بزرگی به مانند علامه امینی از این شهر برخاسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراب در روزهای گذشته با اتفاقی عجیب روبرو شده است و حدود یک هفته ای می شود که بدون نشریه مانده است.

تنها کیوسک مطبوعاتی این شهر در گیر و دار مسائل اداری قربانی شده و این شهر تنها کیوسک مطبوعاتی خود را از دست داده است.

نکته جالب توجه صحبت های شهردار سراب مهندس موحدین است .شهردار سراب می گوید شهرداری سراب هیچ نقشی در برداشته شدن تنها کیوسک مطبوعاتی ندارد و از سوی یکی از نهاد های دیگر این اتفاق افتاده است.

موحدین می افزاید در تلاش هستیم خیلی زود این موضوع را حل و فصل کنیم این سخنان در حالی مطرح می شود که هنوز بعد از گذشت یک هفته هیچ اتفاق خاصی در این موضوع روی نداده است.

در همین زمینه یکی از فعالان رسانه ای می گوید مطبوعات رکن اساسی در فرهنگ سازی و روشنگری هستند اما متاسفانه در شهر ما مدیران کاملا در مقابل رسانه ها قرار گرفته اند و بجای اینکه ارتباط رسانه ها با مردم فرهنگ دوست سراب را تسهیل کنند در این راه سنگ اندازی می کنند .

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا مدیران سراب خواهند توانست معضل بزرگ نبود رسانه های مکتوب در شهر خود را حل کنند یا نه.

 

یکی از کاربران در ارتباط با ما گفت: بیش از ۵ روز است که هیچ روزنامه ای به سراب وارد نمی شود ابتدایی ترین و فرهنگی ترین ابزار اطلاع رسانی در سراب موجود نیست لطفا به سمع و نظر مسئولین محترم برسانید  .

البته لازم به ذکر است که در سالهای اخیر عدم توجه و حمایت مسئولین از رسانه های محلی ۳ رسانه پرطرفدار , سراب فردا, پیام روز سراب و ۰۴۳۱ به تعطیلی روی آوردند که می شد با اندک حمایت مالی از تعطیلی آنها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک

 در این اقدام فرهنگی حدود ۴ هکتار از ورودی شهر سراب به همت ۴۰ نفر از پاکبانان شهرداری، جمعی از مسئولین و اهالی این شهرستان از زباله و نایلون‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

 شهردار شهر سراب با بیان اینکه شعار امسال هفته‌ی زمین پاک، مشارکت مردم و زمین پاک در مقابل مدیریت پلاستیک نامگذاری شده است گفت: روزانه در این شهر حدود ۵۰ تن زباله تولید می‌شود که سرانه هر فرد حدود یک و نیم کیلو می‌باشد.

علیپورآزاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در مورد ساماندهی پسماند شهری افزود: در تلاش هستیم طرح تفکیک زباله‌ها از مبدا را با فرهنگ سازی و همراهی مردم اجرا کنیم.
وضعیت:

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی