Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حمیدرضا ثابت نژاد روز یکشنبه در همایش المپیاد تکنسین های ایران که در مجموعه تلاش برگزار شد گفت: در ایران همه دوست دارند به دانشگاه بروند و مدرک بگیرند که با افزایش مدرک توقع آنها از شغل هم افزایش پیدا می کند و حاضر به پذیرش هر شغلی نیستند.
وی با یادآوری توانایی های جوان جانبازی که توانست با آموزش مهارت نه تنها شغل مناسبی پیدا کند بلکه برای هفت تا هشت نفر هم شغل ایجاد کند گفت:با آموختن یک مهارت زندگی این فرد تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری سومین دوره المپیاد تکنسین های ایران با همکاری شرکت سامسونگ گفت:انتظار داریم همانگونه که سامسونسگ اسپانسر مسابقات جهانی مهارت ٢٠١٧ابوظبی بودبتواند برای چهار رشته حامی شرکت کنندگان در این مسابقات در ایران نیز باشد.
وی توضیح داد: این مسابقات نظیر مسابقات ملی مهارت از سطح شهرستان شروع می شود و تا سطح کشوری ارتقا می یابد.
به گفته ثابت نژاد ،در چهار رشته تعمیر،تجهیز،نصب و راه اندازی موبایل و تبلت ،لوازم خانگی، دستگاه های تهویه مطبوع و لوازم صوتی و تصویری در هر رشته ١٠ نفر به سطح ملی رسیدند که از میان هر رشته نفر اول هر گرایش ٣٠ سکه بهار ازادی همراه با اعطای لوح تقدیر،نفردوم هر گرایش، ٢٠سکه بهار ازادی همراه با اعطای لوح تقدیر و نفر سوم هر گرایش ١٠سکه بهار آزادی همراه با اعطای لوح تقدیر اهدا می شود.
وی گفت: المپیاد تکنسین های ایران برای نخستین بار در سال ١٣٩٤ و به عنوان آزمونی برای شناسایی استعدادهای برتر در حوزه فعالیت های فنی برگزار شد .
معاون پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ادامه داد: المپیاد تکنسین های ایران از سال ٩٤ تاکنون هر ساله با حمایت شرکت سامسونگ و همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شده است.
وی اهداف برگزاری المپیاد را ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ارتقا سطح فنی دانش فنی و تخصصی تکنسین ها با رویکرد مشتری مداری ،شناسایی از نخبگان و استادکاران مهارتی ،قدردانی از برترین تکنسین های ایران اعلام کرد.

در ادامه این مراسم مدیر ارشد باراریابی شرکت سامسونگ الکترونیکی با تاکید بر دستاوردهای برگزاری سومین المپیاد تکنسین های ایران گفت :در سال آینده قدم های بزرگتری در زمینه شناسایی استعداد ها و توانمندی جوانان برداشته خواهد شد
فرهاد هجرت با اشاره به برگزاری سومین دوره المپیاد تکنسین های ایران و دستاوردهای آن از همکاری های سازمان آموزش فنی و حرفه ای و زیر مجموعه های آن به ویژه مرکز تربیت مربی قدردانی کرد و گفت:برگزاری این دوره از مسابقات دستاوردهای مهمی به همراه داشت و امیدواریم در سال آینده قدم های بزرگتری در راستای شناسایی استعدادها و توانمندی جوانان برداریم.
وی در ادامه به مسئولیت های اجتماعی این شرکت اشاره کرد و افزود:این شرکت در بحث مسئولیت اجتماعی به حوزه های کودکان امید(اوتیسم)،راه اندازی15 کتابخانه ی گویا برای نابینایان با همکاری انجمن نابینایان با هدف ایجاد انگیزه و امید در نابینایان،راه اندازی مرکزی در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا با همکاری دانشگاه امیر کبیر ورود کرده است.
هجرت ادامه داد:همچنین درراستای احیای جنگل های هیرکانی 120_130هزار اصله نهال در پروژه ای سه ساله با همکاری سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کاشته شده است.
مدیر ارشد بازاریابی شرکت سامسونگ از احداث آکادمی مهندسی در زمینه مهندسی،تعمیرات و نصب محصولات از سال 93خبر دادو گفت:از سال 94 نیز اقدام به برگزاری مسابقات تکنسین ها با هدف ایجاد فرصت های کارآموزی و رقابت و همچنین شناسایی و معرفی نخبگان به صنعت کرده ایم.

زهره حاجیان

700

اشتغال مهارت آموزی اشتغال سازمان آموزش فنی حرفه ای حمیدرضا ثابت نژاد تعمیر،تجهیز،نصب و راه اندازی موبایل و تبلت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه در استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، با تاکید بر رسالت خطیر و سازمانی در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هدف اصلی آموزش‌های مهارتی، تربیت نیروی ماهر و توانمند است و نیرویی که به دانش روز و مهارت دست یابد، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی، عنوان کرد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان یگان‌های نظامی، منطبق با فناوری‌های نوین و نیاز بازار کار باشد، این آموزش‌ها موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی و  توسعه کارآفرینی  می‌شود.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز، روند آموزش و کسب مهارت توسط سربازان را تسهیل می‌کند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند یافت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟