Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور گسترده نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی در خیابان انقلاب از میدان انقلاب تا چهار راه ولیعصر، این مسیر در کنترل نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار جماران، دو گروه از دانشجویان دانشگاه تهران در حال حاضر  در پشت درب اصلی و بسته دانشگاه تهران تجمع کرده اند که یک گروه بیشتر شعارهای اقتصادی و علیه دولت و گروه دیگر شعارهای سیاسی سر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی برای آرام کردن اوضاع در مقابل دانشگاه حضور دارند و بیشتر تمرکز این نیروها در این بخش است.

نیروهای ضد شورش نیروی انتظامی به صورت گسترده از میدان انقلاب و خیابان ها تا چهار راه ولیعصر و خیابان های منتهی به این مسیر را در اختیار دارند و از مردم می خواهند در این محل ها تجمع نداشته باشند.

چند نفر نیز که به هشدار پلیس توجه نکرده اند بازداشت شدند.

همچنین نیروی انتظامی از کسبه و مغازه های این مسیر خواسته است در صورت تجمع مغازه های خود را ببندند که عده ای از آن ها مغازه های خود را بسته اند.

چهارراه ولیعصر(عج) در مجاورت تئاتر شهر و چهار راه فلسطین نیز شاهد تجمعات پراکنده ای است که نیروی انتظامی با حضور در محل اوضاع را در کنترل خود دارد.

مترو و BRT های این میدان انقلاب و تئاتر شهر برقرار است و مردم شغول رفت و آمد هستند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد