Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احسن علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برخی اعتراض های مردم اظهار کرد: مردم باید برای پیگیری مطالبات و خواسته های خود از مسئولان هوشیارانه وارد عمل شوند و نباید با انجام برخی اقدامات اجازه دهند دشمنان از آنها سوء استفاده کنند.
وی افزود: هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد و مردم با مشکل معیشتی مواجه هستند اما لازم است خواسته های خود را در عین آرامش بیان کرده و با برگزاری تجمعات غیر قانونی موجب از بین رفتن سرمایه های ملی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید بدانند برخی اقدامات و حرکت ها نه تنها فایده ای در بر نخواهد داشت بلکه به جامعه و دستاوردهایی که تاکنون نظام داشته است نیز آسیب وارد می کند.
علوی با تاکید بر اینکه دولت باید برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی کند، گفت: دولت باید نظارت و کنترل عالی و دقیق بر روی توزیع محصولات و قیمت ها داشته باشد و با اقدامات مناسب خود مردم را راضی نگه دارد البته مردم خود نیز باید دولت را در رفع مشکلات یاری دهند.
وی با بیان اینکه معتقدم در پشت پرده اینگونه تجمعات مسایل ناعدالتی، تبعیض و بی توجهی برخی مسئولان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد مسئولان خطاکاری که توجهی به مردم، جامعه، نظام، دستاوردهای انقلاب و خون شهدا ندارند از گردونه خارج شوند و از افرادی بهره گرفته شود که خستگی ناپذیر، مخلص و صادق باشند.
استان کردستان با جمعیتی در حدود یک میلیون و 500 هزار نفر، دارای 6 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم، ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی؛ رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این هفته ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار شد و در جریان این دیدار به 53 مورد از تقاضای مراجعان که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بود، پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی گفت: این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها خود وارد میدان می‌شوند و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند