Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور در نشست خبری که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد وقایع روزهای اخیر بیان داشت: در حال بررسی جعبه سیاه ناآرامی‌های اخیر هستیم.

وی ادامه داد: آمار مشخصی از تعداد بازداشت شده‌ها وجود ندارد و طبیعی است که افرادی که به اموال عمومی آسیب برسانند بازداشت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: دولت بنای تعطیلی شبکه‌های اجتماعی را ندارد، اما وقتی اختلالی در نظم عمومی ایجاد شود طبیعی است که به شکل مقطعی، دست به محدودیت بزنیم.

جبارزاده در مورد اتفاقات لرستان خاطر نشان کرد: در خصوص اتفاقات لرستان و و اخبار کشته‌شده‌ها، استانداری لرستان در حال بررسی است و اعلام می‌شود.

وی بیان داشت: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که رسالت اصلی و ملّی خود را در این روزها به نحو احسن انجام دهند. در فضای آرام است که می‌توان مسائل را مدیریت کرد. رسانه‌ها با هر خط فکری که هستند بدانند این کشور و نظام برای همه است و کشور باید حفظ شود و به جز ما ایرانیان دلسوز کسی نمی‌تواند به حفظ کشور کمک کند.

جبارزاده با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم، امنیت را یکی از مهمترین دستاوردها دانست و افزود: امروز، عده‌ای این دستاوردها را نشانه گرفته‌اند. در دنیا از جزیره امن نام برده می‌شد و این در حالی بود که در اروپا هر روز شاهد ناامنی بودیم.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: امنیت ایران، خوشایند تعدادی در داخل و دشمنان خارجی ما نیست و این دستاورد برای آنها آزاردهنده است.

وی گفت: اینکه این روزها شعار مرگ بر گرانی می‌دهند، قبل از این دولت، در روز سه بار افزایش قیمت داشتیم، چرا آن روزها این حرکات شکل نگرفت؟ دولت با تجمعات قانونی هیچ مشکلی ندارد و معتقدیم که مسئولین، پناهگاه تجمع‌کنندگان هستند ولی زمانی که در تجمعات، تعرض به اموال مردم و دولت و جان افراد بشود ما مانع می‌شویم.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: اگر نتیجه‌ حضور در خیابان، حل تورم و ایجاد اشتغال است، پس بیاییم به پررنگ شدن تجمعات کمک کنیم. در فضای آرام و امن است که می‌توان شاخص‌های اقتصاد را بهبود بخشید و این امر، مستلزم سرمایه‌گذاری خصوصی است. اگر ناامنی باشد، سرمایه‌گذار خصوصی هم نخواهد آمد

این ناآرامی‌ها کاملاً خلاف امنیت و مصالح ملی ما است

جبارزاده تصریح کرد: امروز تکیه‌گاه دولت روحانی به جوانان است. عدم موفقیت دولت، در گرو ناامید کردن مردم است. در روزهایی که دولت تازه شکل گرفته بود و برنامه‌هایش را تازه اعلام کرده بود، عده‌ای شروع کردند به ناامید کردن مردم از دولت.

وی بیان داشت: کسانی که در بیرون، دل به این اتفاقات خوش کرده‌اند شناختی از مردم ما ندارند. مردم هر وقت احساس وظیفه کنند به میدان می‌آیند و طبیعی است که مردم، پشتیبان دولت منتخب خودشان هستند تا بتوانند برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: این دولت، خود را وصل به آسمان نمی‌داند و دولت زمینی است. حرف و نقد همه را می‌شنود و گوش شنوا دارد. متأسفم به حال کسانی که این روزها از ناآرامی‌ها اظهار خوشحالی می‌کنند. این ناآرامی‌ها کاملاً خلاف امنیت و مصالح ملی ما است.

جبارزاده در خصوص نقش بیگانگان در این زمینه افزود: این نیز به همان جعبه سیاه مربوط می‌شود که در حال پیگیری هستیم؛ با مراجعه به توئیت‌ها و اظهارات برخی‌ها، مشخص می‌شود که منشاء برخی حوادث کجاست.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: بابد امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احمد وحیدی_ روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید بر مقاومت ملت ایران، گفت: غیور مردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمانی به مسئولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند افزود: برخی کم‌کاری داخلی مزید بر علت شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اتکا به توانمندی‌های داخلی از شعارهای دولت سیزدهم بود بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در کشور این مهم شدنی است و در حال تقویت است.

وحیدی با اشاره به اینکه تلاش بدون وقفه از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند ما را پیروز کند افزود: انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق‌مداری از صفات افرادی که در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت بگیرد افزود: دولت پیگیر تکمیل سدهای نیمه تمام و مطالبات مردمی در این استان است.

وزیر کشور با اشاره: به پیشرفت ۵۱ درصدی پیشرفت پروژه راه‌آهن خرم‌آباد اندیمشک گفت: تکمیل این پروژه از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: باید امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و تلاش کنیم که پروژه‌های عمرانی هرچه سریع‌تر به سرانجام برسند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق لرستان گفت: زیویار فردی پیگیر، مسلط به پروژه‌ها، پرکار، است که از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهیم کرد.

وحیدی افزود: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند مدیران را زیر سوال ببرند چون نمی‌توانند رشد کشور را ببینند؛ اما مردم بر خلاف این فعالیت‌ها می‌دانند مدیران، پاکدست و ایثارگرانه کارها را دنبال می‌کنند.

وزیر کشور با اشاره به ویژگی‌های شفقت استاندار جدید لرستان، وی را فردی برجسته، توانمند و با تجربه دانست و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبودها باشیم.

کد خبر 747331

دیگر خبرها

  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود