Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@19:19:26 GMT

دستگیری عامل تبلیغ ماده مخدر «گل» در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۳۲۲۱

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی افزود: کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی فارس در پی پایش هدفمند محتوای فضای مجازی، صفحه‌ای فعال در شبکه‌های مجازی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: با اقدامات فنی انجام شده در فضای مجازی هویت دایر کننده این صفحه برای پلیس مشخص و یک نفر در این رابطه شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند فرد فروشنده که همان گرداننده صفحات شبکه های اجتماعی بود را در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس دستگیر کنند.

رجبلی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از منزل متهم، 500 گرم مواد مخدر از نوع "گل" کشف کردند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده است.

رییس پلیس فتای استان فارس گفت: اگر شهروندان در فضای مجازی با موارد مشکوک مواجه شدند می توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir به پلیس گزارش‌دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند

سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: خواهش می کنم زوار خانه خدا مواد مخدر سنتی یا صنعتی همراه نداشته باشند.

دریافت 7 MB

به گزارش مشرق، سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: طبق ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر، در صورت کشف مواد مخدر از زائر، آن فرد در مرحله اول یک تا ۵ سال و در مرحله دوم ۵ تا ۱۵ سال ممنوع‌الخروج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی