Web Analytics Made Easy - Statcounter

توران ولی‌مراد گفت: به اعتقاد من برای این اغتشاشگران نمی‌توان از کلمه مردم استفاده کرد. به هر حال کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند اساسا دنبال پاسخگویی مسئولان نیستند. توران ولی مراد فعال اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجمعات اخیر در تهران و چند شهرستان گفت: تا آنجا که من جریان را رصد می‌کردم محل، ساعت و روز تجمع این افراد در یکی از کانال‌های ضدانقلاب و مفسده و معاند اسلام هماهنگ می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از این مرحله یعنی هماهنگی افراد مهره‌های داخلی حتی به عنوان تماشاچی در این محل جمع می‌شدند.

ولی مرادی تصریح کرد: خواست مردم اساسا باید از بلندگو‌های رسمی منعکس شود و مسئولان باید به نیاز‌های مردم پاسخ جدی دهند.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: جمهوری اسلامی ۴۰ سال است که با مشکلاتی از قبیل: جنگ و تحریم مواجه بوده است به نحوی که منعکس می‌شود افراد فراری از ایران و ضدانقلاب‌ها مدیریت کننده و بهره برنده نیرو‌های فراری از ایران هستند و این تجمعات را رهبری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران نجیب و صبورند و مسیر خود را پیدا کرده اند، گفت: این مردم حتی اگر حرفی داشته باشند می‌دانند که مسیر آن تجمع و اخلال و ایجاد ناامنی نیست، اما مسئولان نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و هیچ منطقی جز این اقدامات نیست.

ولی مرادی تصریح کرد: البته به اعتقاد من برای این اغتشاشگران نمی‌توان از کلمه مردم استفاده کرد و نقش همگانی به آن‌ها داد. به هر حال کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند اساسا دنبال پاسخگویی مسئولان نیستند، چون همان طور که گفتم آن‌ها نه مردم هستند و نه با حرف یا عمل مسئولان آرام می‌شوند، اما مسئولان باید حرکاتی که انجام می‌شود و شعار‌های ساختارشکنانه را اساسا پیگیری کنند و جوابگوی مردم باشند.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: وظیفه مسئولان اساسا رفع مشکلات مردم و پاسخگو بودن به آنهاست، اما در ارتباط با تحرکات اخیر این افراد پاسخ مسئولان را نمی‌خواهند بلکه این وقایع حرکاتی حساب شده است که از سوی ضدانقلاب خارج نشین در حال هدایت و رهبری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه شهرستان ساوه در این همایش گفت: مادران مقاومت باید در تعالیم خود به فرزندان ستون عبادی اسلام را تقویت کنند.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه دین باوری و وظیفه شناسی مهمترین خصلت مادران مقاومت است افزود: اگر هر کدام از مادران این وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک کشور و آرمان‌های اسلامی نیز از گزند دشمنان در امان خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: امروز به پشتوانۀ حرکت‌های عظیم مردم ایران، حرکت‌های جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حال شکل گیری است.
سرهنگ مهدی افزود: ملت ما در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همواره مقاوم هستند و از ملت‌هایی که در برابر ظلم و استبداد مقاومت می‌کنند، حمایت کرده‌اند.
در این مراسم مادران مقاومت ساوجی با ختم قرآن کریم، رهایی و پیروزی را برای مردم رنجدیده و مادران بی‌گناه غزه از خداوند متعال طلب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری: برای نشان دادن بغض خود از مسئولان کشور، به تعفن شاهنشاهی پناه آورده
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی