Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@17:53:46 GMT

«نه» به جوانگرایی در تیم ملی بوکس!

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۸۴۷۹

«نه» به جوانگرایی در تیم ملی بوکس!

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون قصد بازگشت به رینگ را دارد و به احتمال فراوان در دور جدید اردوهای تیم ملی حاضر می‌شود.

به گزارش مشرق، پس از حضور اکبر احدی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بوکس تمام مشتزنان باتجربه به اردو فراخوانده شدند و شنیده‌ها حاکی از آن دارد که بوکسور سنگین وزن مورد علاقه سرمربی هم در اردوی بعدی حضور پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جاسم دلاوری بوکسور توانا و باتجربه کشورمان که حدود سه سال و نیم از دنیای قهرمانی دور بوده و در آخرین جلسات تمرینی اردوی قبلی هم حاضر شده بود، در دور جدید تمرینات تیم ملی حضور پیدا می‌کند تا رقیب جدی ایمان رمضان پور جوان در این وزن باشد.

در این که دلاوری یکی از بهترین مشتزنان سنگین وزن کشورمان است شکی نیست اما به نظر می رسد «نه» به جوانگرایی در تیم ملی بوکس با حضور اکبر احدی ادامه دارد.

منبع: میزان ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: از نظر فنی سطح مسابقات بالا بود و نفرات برتر جهت مسابقات قهرمان آسیا به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: استعدادهای خوبی را در این مسابقات شناسایی کردیم که قطعا آینده بوکس را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور با اشاره به میزبانی ملایر گفت: هیچ نقطه ضعف و کم و کاستی در این چند روزه من ندیدم و ملایر نمره قابل قبولی گرفت.

احدی خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان همدان و شهرستان ملایر برای فراهم کردن بهترین امکانات سپاسگذار هستیم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در رده‌های پایه بوکس ایجاد شده است، بیان کرد: ما در رده‌های پایه پشتوانه‌های خوبی داریم که نویدبخش روزهای خوب برای بوکس کشور است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مقام عالی وزارت ورزش و کمیته المپیک در تزریق منابع مالی شاهد توسعه روزافزون بوکس باشیم.

کد خبر 6092627

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده