Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:4 شرکت بزرگ خودروسازی دنیا تا سال آینده قصد دارند طرح اشتراک خودرو را جایگزین خرید کنند.

سال آینده سال آزمون روش فروش اشتراکی خودرو است. در این روش خریدار به جای خریدن یک ماشین، با پرداخت مبلغی ماهانه مشترک خودروساز می‌شود و می‌تواند مدل‌های مختلف کارخانه را سوار شوند. مبلغ اشتراک هزینه بیمه و تعمیر ماشین را هم شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریداران مجبور نیستند قراردادی بلندمدت با کارخانه ببندند و هر وقت بخواهند می‌توانند اشتراک خود را لغو کنند. در حال حاضر ولوو، پورشه، کادیلاک و لینکلن فروش با این روش را آغاز کرده‌اند.

این خودروسازان می‌گویند نگاه خریداران به ماشین تغییر کرده و نسل جوان‌تر انگیزه کمتری برای خرید ماشین دارد. به همین دلیل خودروسازان باید خود را با این نگاه جدید تطبیق دهند و به جای فروختن ماشین، این خدمات را هر زمان که خریدار به آن نیاز داشت در اختیارش بگذارند یا در مورد خودروسازان لوکس، به جای یک ماشین، طیف گسترده‌ای از محصولات کارخانه را در اختیار مشتریانشان قرار دهند.

هزینه اشتراک کم نیست. مشترکان پورشه در آمریکا برای راندن تا ۲۲ مدل مختلف در یک سال، باید ماهانه سه هزار دلار پرداخت کنند و حق اشتراک کادیلاک ۱۸۰۰ دلار است. این رقم گران‌تر از روش‌های دیگر خرید ماشین است.

ولوو پیش‌بینی کرده که تا پنج سال آینده، بیست درصد ماشین‌هایش را با این روش بفروشد. سال ۲۰۱۸ مشخص خواهد کرد که این پیش‌بینی تا چه حد به واقعیت تبدیل خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!