Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته بانوان شهرداری تیران گفت: حضور موثر بانوان در جامعه و ایجاد اشتغال مناسب برای آن ها مستلزم جمع آوری بانک اطلاعاتی از توانمندی و تحصیلات بانوان شهرستان است که اعضای کمیته فعالیت خود را در این زمینه آغاز می کند و در این راه خواستار همکاری مردم با این کمیته هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ بهاره دولت یار عصر یک شنبه، در جلسه کمیته بانوان شهرداری تیران با بیان اینکه تقریبا ۵۰ درصد جامعه آماری شهرستان را بانوان تشکیل داده اند، اظهار کرد: بانوان تیران و کرون دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری هستند که متاسفانه در سال های اخیر توجه خاصی به آن ها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته بانوان شهرداری تیران گفت: معرفی توانمندی های بانوان و توان افزایی در این قشر مستلزم دادن شأن و جایگاهی مناسب به بانوان و بازگرداندن اعتماد به نفس به آن ها در اجرای امور مختلف در سطح جامعه است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های مختلف کمیته بانوان در سطح شهر تیران، تصریح کرد: مهم ترین برنامه کمیته بانوان بازگردادندن اعتماد به نفس بانوان شهرستان با برگزاری دوره های آموزشی و همایش های مختلف و در پی آن اشتغال زایی مناسب با شان و جایگاه آن ها است.

دولت یار با بیان اینکه مدیر و مسئول خانم در دستگاه های اداری شهرستان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: حضور بانوان در عرصه های اجتماعی و ارگان های دولتی کمک فراوانی به توسعه شهر و تقویت برنامه های متناسب با بانوان خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی تیران ادامه داد: حضور موثر بانوان در جامعه و ایجاد اشتغال مناسب برای آن ها مستلزم جمع آوری بانک اطلاعاتی از توانمندی و تحصیلات بانوان شهرستان است که اعضای کمیته فعالیت خود را در این زمینه آغاز می کند و در این راه خواستار همکاری مردم با این کمیته هستیم.

وی با بیان اینکه هر شغلی مناسب شان و جایگاه بانوان نیست، خاطرنشان کرد: حضور برخی بانوان در مکان های نامناسب برای کار، با آسیب هایی همراه است که باید با ایجاد زمینه های مناسب، تلاش برای جذب این بانوان به شغل های مناسب صورت گیرد و شغلی برای دختران فارغ التحصیل از دانشگاه ها هم فراهم شود.

دولت یار افزایش اطلاعات و آگاهی بانوان در امور مختلف جامعه را امری مهم دانست و افزود: همایش های مختلفی به مرور زمان با موضوع هایی از جمله فضای مجازی و سواد رسانه ای، تربیت کودکان، مهارت های زندگی و ارتباط زوجین با حضور کارشناسان خبره، ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

راه اندازی تورهای گردشگری قمیشلو در روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه، برگزاری همایش ویژه بانوان در بهمن ماه، تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، جمع آوری جامعه آماری از بانوان شهرستان،  دیدار با امام جمعه شهرستان و  عضوگیری برای کمیته بانوان از جمله مصوبات جلسه کمیته بانوان شهرداری تیران بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین افزود: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده، به طور کامل آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد، تنظیم‌گری و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس ـپایانه مرزی آق‌بندـ را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال؛ زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتری مسیر راهبردی کریدور ارس، از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم