Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@16:41:27 GMT

بیانیه کاخ سفید در حمایت از ناآرامی های ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۹۶۵۱

سخنگوی کاخ سفید با صدور بیانیه‎ای از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.

به گزارش شریان نیوز، به نقل از هیل نوشت: کاخ سفید بار دیگر در اظهاراتی مداخله‏‌جویانه از اغتشاشات در ایران حمایت کرد.


در همین راستا، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید، با صدور بیانیه‎ای گفت: ما از حق مردم ایران برای ابراز مسالمت‌آمیز عقایدشان حمایت می‎کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
صدای آنها شایستگی شنیده ‌شدن را دارد.

وی ادامه داد: از همه طرفین می‎خواهیم تا از این حق بنیادین مبنی بر ابراز عقیده به صورت صلح‎آمیز حفاظت کرده و از هرگونه اقدام در راستای اعمال سانسور، پرهیز کنند.

گفتنی است سندرز پیشتر نیز در پیامی توئیتری مدعی شد: روزهایی که آمریکا نظاره‌گر سرکوب اعتراضات ایران بود گذشته و آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده است!

این درحالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز در ادامه دخالت های خود، ایران را تروریسم دولتی و ناقض حقوق بشر، خطاب کرد.

وی از آغاز بروز اغتشاش در برخی از شهرهای ایران، با پیام‎های توئیتری متعدد، از این اقدام حمایت کرده است. سایر مقامات آمریکایی نیز در تلاش برای ماهیگیری از آب گل‎آلود، از ادامه اغتشاش در ایران حمایت می‎کنند.

گفتنی است طی روزهای گذشته در پی فراخوان برخی از کانال های ضد انقلاب و به بهانه همراهی با معترضان به مشکلات اقتصادی، تعدادی افراد آشوبگر در تهران و برخی شهرستان‌ها به خیابان آمده و به اغتشاش پرداختند. دسته بندیآخرین عناوین برچسب هاکاخ سفید

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پارلمان یمن در بیانیه‌ای بر موضع استوار یمن در قبال موضوع فلسطین تاکید کرد.
 
در این بیانیه تاکید شده است که هرگونه تشدید تنش آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن و پیامدهای ناشی از آن، با قاطعیت و غافلگیری غیرمنتظره‌ای مواجه خواهد شد که دشمنان یمن آن را پیش‌بینی نکرده یا انتظار ندارند.
 
یمن بار دیگر بر تعهد خود به صلح تاکید کرد و نسبت به اجرای طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی در منطقه هشدار داد.
 
مجلس یمن همچنین همگان را به هوشیاری و بسیج همه نیروها و اتحاد جبهه ملی برای مقابله با همه توطئه‌ها علیه کشور و ملت و ایستادگی قاطع در برابر متجاوزان و اشغالگران و حامیان آنها فراخواند.
 
نیروهای مسلح یمن روز جمعه (14 اردیبهشت‌ماه) از آغاز اجرای چهارمین مرحله از تشدید تنش با گسترش هدف‌گیری کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی به سمت دریای مدیترانه خبر دادند.
 
این اقدام در پاسخ به دستورات سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله بود که گفت تا زمانی که اسرائیل به جنگ غزه پایان دهد و آمریکا حمله به یمن را متوقف کند، عملیات در دریای سرخ را تشدید خواهد کرد.
 
سید عبدالملک گفت: «اگر دشمن اسرائیلی و آمریکایی به ناسازگاری خود ادامه دهند، ما برای مرحله چهارم تشدید تنش آماده می‌شویم.»
 

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد