Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک متخصص طب سنتی گفت: از ترکیبات توصیه شده برای حفظ سلامت مغز در طب ایرانی مصرف قاووت تهیه شده از پودر بادام و پودر نبات است؛ این ترکیب به بهبود خواب, رفع مشکلات روحی و افسردگی کمک می‌کند. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ اجتماعی خانواده و جوانان سلامت نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ محسن ناصری درباره  بادام شیرین اظهار کرد: بادام شیرین درختی دارای طبع گرم و تر دارد و بادام نسبت به دیگر دانه‌های روغنی، گرمی کمتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بادام شیرین درختی برای کودکانی که فعالیت زیاد دارند، مفید است و به رشد آنها کمک می‌کند همانطور که گیاهان برای رشد به گرما و رطوبت نیاز دارند بدن انسان نیز از این قاعده مثتثنی نیست, بادام از بروز مشکلات روحی و روانی پیشگیری می‌کند.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: بادام شیرین درختی تقویت‌کننده سیستم گوارش و سیستم تنفسی است و موجب افزایش انرژی می‌شود همچنین روغن بادام شیرین نیز از ترکیبات بسیار خوب برای رطوبت بخشیدن به بدن است, کسانی که فعالیت مغزی زیاد دارند می‌تواند از چکاندن یک قطره روغن بادام شیرین در بینی از فواید آن بهره ببرند.

ناصری تصریح کرد: یکی از تنقلات مناسب برای بیمارانی که در طی روز اشتهای کاذب دارند, بادام بوداده نمکین است همچنین از ترکیبات توصیه شده برای حفظ سلامت مغز در طب ایرانی، مصرف قاووت تهیه شده از پودر بادام و پودر نبات است, این ترکیب به بهبود خواب, رفع مشکلات روحی, افسردگی کمک می‌کند.

 وی متذکر شد: متأسفانه روغن بادام تقلبی که با پارافین و اسانس تهیه می‌شود، در بازار فراوان شده و باید از جای معتبر روغن بادام را تهیه کرد.

انتهای پیام/

R1014182/Psaadati/S2,18,24,1302/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در غرفه ۴۱ این نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ظرفیت سرمایه گذاری و توانمندی دو زنجیره ارزش مهم بادام و آبزیان چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود.
منزوی افزود: معرفی زنجیره بادام و آبزیان برای جذب سرمایه گذاران و معرفی به کارآفرینان ارائه خواهد شد.
وی گفت: ۳ هزار مهمان از سراسر دنیا مهمان این نمایشگاه خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه