Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ابلاغ و تعیین ضوابط جدید برای ارائه خدمات دربستی ناوگان عمومی در این استان خبر داد.

احمد جمشیدی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار کرد: در ضوابط ارائه سرویس‌های دربستی، شرایط ویژه‌ای برای ناوگان و رانندگان تعیین شده که شرکت‌های حمل و نقل موظف به رعایت آن می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در این دستورالعمل آمده است رانندگان ناوگان عمومی برای خدمات دربستی باید دست کم 5 سال سابقه رانندگی و سن اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها برای خدمات و انجام سفرهای دربستی در مسافت‌های کمتر از 500 کیلومتر نباید بیشتر از 12 سال باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: حداکثر سن اتوبوس‌ها برای سفر در مسافت‌های بیش از 500 کیلومتر، 10 سال تعیین شده است.
وی گفت: حداکثر سن ناوگان سواری کرایه و ون برای مسافت‌های کمتر از 500 کیلومتر 7 سال و برای سفرهای بالای 500 کیلومتر پنج سال است.
جمشیدی با بیان اینکه برای خدمات دربستی، صورت وضعیت‌ها باید در محل شرکت صادر شود، افزود: استفاده یک صورت وضعیت برای بیش از یک سفر ممنوع است و برای هر سفر صورت وضعیت جداگانه ارائه می‌شود.
به گزارش ایرنا، 42 شرکت حمل و نقل مسافر با 274 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 82 دستگاه مینی بوس و 913 دستگاه سواری کرایه در چهارمحال و بختیاری فعال است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
6199/2097

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری