Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@06:28:18 GMT

هافبک منچستریونایتد نقره داغ شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۱۷۲۲

هافبک منچستریونایتد نقره داغ شد

به گزارش ایسکانیوز، یانگ در دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون، با آرنج ضربه سختی به شکم تادیچ وارد کرد و پس از بازی، نشریات و وبسایت ها معتقد بودند که او شایسته محرومیت است. حال کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس نیز او را با سه جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم کرده و یانگ نیز این محرومیت را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه اتحادیه آمده: اشلی یانگ از همراهی یونایتد در 3 بازی بعدی محروم خواهد بود. او قبول کرده که حرکتی غیروزشی و خشن در دیدار روز گذشته مقابل ساوتهمپتون انجام داده؛ ولی معتقد بوده که محرومیت سنگین است. با این حال اعتراض او توسط کمیته رد شده است.

بدین ترتیب، در حالی که یونایتد مایکل کریک، اسمالینگ، بایی، فلینی، ابراهیموویچ و لوکاکو را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، حالا اشلی یانگ را نیز در فهرست غایبین خود می‌بیند. شیاطین سرخ امروز به مصاف اورتون خواهند رفت و سپس در جام حذفی مقابل دربی کانتی و در لیگ برتر به مصاف استوک سیتی می‌روند.

606

اشلی یانگ منچستریونایتد لیگ برتر محرومیت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم