Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الله نریمانی در این همایش با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر تکلیفی دینی است، گفت: اجرای این تکلیف و رسالت دینی منجر به ارتقای سلامت اجتماعی و اخلاقی جامعه می شود و بی شک تحقق این مهم مستلزم فرهنگ سازی است.

وی بد حجابی را سوغات کشورهای غربی خواند و افزود: یکی از تبعات جنگ نرم ترویج بدحجابی است که این مسئله هیچ ارتباط و شباهتی با فرهنگ و اعتقادات ما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نریمانی با اشاره به اینکه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب نیاز به کار فرهنگی و فرهنگ سازی دارد، بیان کرد: ترویج عفاف و حجاب وظیفه همه دستگاه های فرهنگی است و متولیان فرهنگی نیز باید آموزش و پرورش را در این زمینه یاری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان افزود: علاوه برمحیط های آموزشی و خانواده، دانش آموزان از رسانه ها نیز تاثیر می گیرند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش اساسی در حفاظت و صیانت از بنیاد خانواده دارد، اظهارداشت: ضوابط و مقررات آموزشی و تربیتی که در مدارس دولتی و مدارس و مراکز غیردولتی باید رعایت شود و مدیران مدارس غیر دولتی نیز موظف اند نسبت به ضوابط و مقررات آموزش و پرورش پایبند باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بازدید از مدارس دولتی و غیر دولتی با محوریت فرهنگ سازی حجاب و عفاف را از برنامه های شورای حجاب و عفاف و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دانست و گفت: ستاد در این راستا با شناسایی مدارس و مراکز لازم التوجه، کارهای فرهنگی و توانمند سازی همکاران را از طریق برگزاری دوره های آموزشی در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/م

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش اساسی در حفاظت و صیانت از بنیاد خانواده دارد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است