Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال مراجعه برخی مهاجرین افغانستانی برای اخذ کارت کار به دفاتر کفالت، مدیرکل کار خراسان‌رضوی گفت: مهاجرین فقط به اداره کار شهرستان خود جهت اخذ کارت اشتغال مراجعه کنند و اطلاعیه‌ای در این خصوص به دفاتر کفالت داده نشده است. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

«محمود احمدی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با حوزه مهاجرین خبرگزاری تسنیم با اشاره به آغاز طرح صدور کارت اشتغال مهاجرین افغانستانی دارای کارت آمایش 12 و مهاجرین عراقی دارای کارت هویت 11 اظهار داشت: مطابق با دستورالعمل شماره 173045 وزارت کار و ابلاغ آن به سراسر استان‌ها این طرح تا پایان دی ماه در مشهد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته لازم به ذکر بوده که به احتمال فراوان طرح صدور کارت اشتغال تا اواسط بهمن ماه نیز تمدید می‌شود.

مدیرکل کار خراسان‌رضوی با تاکید بر این مسئله که مهاجرین ساکن در مشهد برای گرفتن کارت کار فقط به اداره کار شهرستان مشهد مراجعه کنند، گفت: یکی از مشکلات موجود این بوده که برخی مهاجرین برای اخذ کارت کار خود نیز مانند آمایش به دفاتر کفالت مراجعه می‌کنند و متاسفانه برخی دفاتر کفالت خبر از عدم آغاز این طرح داده‌اند در صورتی که کارت اشتغال مهاجرین فقط در اداره کار صادر و تحویل داده می‌شود و مشخصا بر همین مبنا ابلاغیه و اطلاعیه‌ای به دفاتر کفالت ارسال نمی‌شود.

احمدی ادامه داد: تمام مهاجرین ساکن در مشهد باید با ارائه مدارک کامل خود شامل مشهد (دو قطعه عکس پرسنلی و همراه داشتن اصل کارت کار قبلی – کارت آمایش معتبر – فرم تکمیل شده اطلاعات کارفرما - بیمه نامه حوادث (بیمه حیات امن قابل اخذ از طریق اینترنت) و واریز مبلغ 258 هزار و 700 تومان برای تمدید و 360 هزار تومان جهت صدور به حساب شماره 2171911707007 ( بانک ملی به نام خزانه اداره کار) به اداره کار شهرستان مشهد مراجعه کنند.

مهاجرین افغانستانی ساکن در مشهد می‌توانند  با در دست داشتن مدارک لازم به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مشهد واقع در بلوار خیام ،تقاطع ارشاد ، روبروی خیام 20 مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

ما را در تلگرام، فیسبوک و توئیتر دنبال کنید.

 

R36461/P36461/S8,87,91/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی