Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با اشاره به تخصیص ۴۰ میلیون اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان برای کمک به هیئت‌های ورزشی شاهرود گفت: فاز نخست استادیوم ورزشی شاهرود تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، مجید محمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کمبود سالن ورزشی مناسب برای ورزشکاران شاهرودی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی شاهرود در محل سالن‌های دانشگاه‌ها برگزار می‌شود افزود: پروژه ساخت استادیوم ورزشی 15 هزارنفری این شهرستان سال‌های گذشته آغازشده است که عدم تخصیص به‌موقع اعتبارات مانع از پیشرفت فیزیکی این پروژه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از این پروژه تحول عظیمی در حوزه ورزش این شهرستان ایجاد می‌کند تصریح کرد: فاز نخست استادیوم ورزشی شاهرود با ظرفیت 5 هزار نفر تا پایان سال آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره اینکه بالغ‌بر 3 میلیارد تومان برای ساخت فاز نخست این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی تصویب کردند افزود: این اعتبار تا 6 میلیارد دیگر قابل‌افزایش است و این مهم به میزان جذب اعتبارات از سوی پیمانکار پروژه بستگی دارد.

محمدی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه شامل زمین چمن، پیست دو و میدانی، نورپردازی، ساختمان اداری و رختکن است اذعان کرد: شهرستان شاهرود طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی زیادی دارد که با تخصیص به‌موقع اعتبارات این طرح‌ها تا سال آینده تکمیل می‌شود.

وی از احداث سالن ورزشی چندمنظوره در شاهرود بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این اعتبارات از محل اعتبارات ملی و استانی برای سالن ورزشی استاندارد و چندمنظوره شاهرود تصویب‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با اشاره به پروژه ساخت سالن ورزشی 3 هزارنفری شاهرود بیان کرد: این پروژه از سال 88 کلنگ زنی شد و تاکنون بالغ‌بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال 96 بالغ‌بر 400 میلیون از اعتبارات استانی و 700 میلیون از اعتبارات ملی برای ساخت این پروژه تصویب‌شده است تصریح کرد: عدم تخصیص سهم اعتبارات ملی مانع از واگذاری زمین به مساحت 2 هکتار به این پروژه شد که همین امر سبب شد تا برای واگذاری یک قطعه زمین دیگر در کنار این پروژه برای پارکینگ اقدام کنیم.

محمدی احداث زمین چمن مصنوعی با مساحت 7 هزار مترمربع در میامی را از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام این نهاد دانست و گفت: ساخت زمین ورزشی در روستاهای این منطقه، راه‌اندازی استخر در بیارجمند، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و سالن‌های ورزشی و غیره نیز از پروژه‌های نیمه‌تمام اداره ورزش و جوانان است.

به گفته وی بالغ‌بر 40 میلیون تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان به هیئت‌های ورزشی شاهرود تخصیص یافت.

انتهای پیام/

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شهابی افزود: این بازی‌ها به میزبانی روستا‌های قازلیان، حمامیان و داشبند در پنج گروه برگزار و در نهایت تیم‌های برتر راهی مراحل بعدی شدند.   وی گفت این بازی‌ها در نهایت و با برگزاری ۷۴ بازی به کار خود در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا بوکان به کار خود پایان داد.   گفتنی است فینال این مسابقات با استقبال دوستداران فوتبال در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا برگزار و در پایان تیم منتخب روستا‌های تیکانتپه و ئنگی‌کند اول شد.    همچنین تیم روستای ملالر دوم شد و تیم‌های حمامیان و کانی‌دریژ مشترکاً موفق به دریافت جام اخلاق مسابقات شدند.

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد