Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت: با همکاری خیرین، بسیجیان و واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام ورامین توانستیم در هفتمین دوره طرح ویزیت رایگان در سال جاری، توانستیم اقدامات درمانی اولیه تعداد ۳۰۰ نیازمند ورامین را انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما اظهار داشت: رسیدگی به محرومین یکی از اولویت‌های بسیجیان شهرستان ورامین می باید که در همین راستا نیز اقدامات بسیار خوب و موثری از سوی این نیروهای ارزشی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسیجیان حوزه‌های خواهران و برادران و همچنین اقشار مختلف در راستای کمک بیشتر و بهتر به محرومین تلاش خود را به صورت شبانه روزی ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین اظهار داشت: در آخرین اقدام که با هماهنگی واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام ورامین و با همکاری بسیج جامعه پزشکی در درمانگاه شهید تاجیک سپاه ورامین اجرا شد، تعداد ۳۰۰ بیمار به صورت رایگان ویزیت شدند.

اصغری بیان کرد: از آنجایی که سازمان بهزیستی و همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت مستقیم با قشر محروم و مستضعف جامعه در ارتباط می‌باشند، از این سازمان‌ها نیز برای معرفی خانواده های محروم که دارای بیمار هستند دعوت به همکاری شد.

وی خاطر نشان کرد: در این سری از ویزیت رایگان نیز همانند دوره‌های قبلی پزشکان متخصص و عمومی حضور داشتند که ابزار تخصصی فعالیتشان نیز فراهم شد.

فرمانده سپاه ورامین گفت: برخی از بیماران که در این طرح مورد معاینه پزشکان قرار گرفتند، نیازمند اقداماتی مانند تصویربرداری و دیگر موارد بودند که با همت خیرین صورت پذیرفت.

اصغری اظهار داشت: برخی داروی همین بیماران نیز توسط بسیجیان و خیرین تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت تا از این طریق کمک شایانی به این قشر آسیب پذیر جامعه شده باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام هزینه‌های درمان و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به‌صورت رایگان انجام دهند.

وی افزود: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به‌صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند در راستای حمایت از آینده‌سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

مؤمنی یادآور شد: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 750952

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود