Web Analytics Made Easy - Statcounter

احداث دو طرح دایم پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت میانگران ایذه و آنزان (ایذه ۳) به ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر و با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

در جریان سفر دو روزه معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به خوزستان احداث دو طرح دایم پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت میانگران ایذه و آنزان (ایذه ۳) به ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر و با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروز، این دو طرح شامل احداث پست ۱۳۲.۳۲ کیلوولت میانگران ایذه با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال و پست ۱۳۲.۳۲ کیلوولت آنزان (ایذه ۳) با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.

همزمان با شروع عملیات ساخت این دو پست، احداث ۶۰ کیلومتر خط ۱۳۲ کیلوولت دو مداره تک سیمه با استفاده از سیم دریک و نصب ۱۰۰ دستگاه دکل فلزی مشبک در آنزان و نیز احداث ۲۰ کیلومتر خط ۱۳۲ کیلو ولت دو مداره تک سیمه با استفاده از سیم دریک و نصب ۱۰۰ دستگاه دکل فلزی مشبک در میانگران نیز آغاز شد.

هدف از اجرای پروژه پست میانگران ایذه کاهش تلفات انتقال انرژی، افزایش ظرفیت و ضریب اطمینان شبکه، بهبود ولتاژ، پایداری شبکه فوق توزیع و کاهش خاموشی ها و کاهش بارگیری از پست های انتقال مجاور و زمان بهره برداری از آن سال ۹۸ بیان شده است.

هدف از اجرای پروژه پست آنزان نیز که همزمان با پست ایذه به بهره‌برداری خواهد رسید، تامین انرژی مشترکان جدید خانگی، صنعتی، کشاورزی و تجاری، ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در جهت پایداری و تقویت شبکه برق ناحیه مارون و کاهش محدودیت در شبکه فوق توزیع است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان

رسول شکری نیا با اشاره به اینکه صداوسیما فرصت تبلیغاتی برای هر دو نامزد در حوزه گنبدکاووس برای بیان مطالبشان را فراهم کرد، گفت: فیلم‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود.

وی افزود: از بین دو نامزد، یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس