Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه ادغام این تیم با بخش خصوصی به نفع بسکتبال نخواهد بود یادآور شد که به قول‌هایش در ابتدای فصل عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید زمان حسینی پس از پیروزی تیمش در دربی بسکتبال گرگان و صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی حساسی نبود، یس آل بازی خوبی به نمایش گذاشت اما ما برای صعود به مرحله پلی آف نیاز به پیروزی داشتیم و موفق به کسب آن شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان گرگانی زیادی در این دیدار به میدان رفتند و این اتفاق بسیار خوشحال کننده بود، من عاشق بسکتبالیست‌های این شهر هستم و دوست دارم آنها بازی در لیگ برتر را تجربه کنند.

حسینی تصریح کرد: برای پیروزی در این دیدار برنامه ریزی و تلاش زیادی کردیم اما برتری ما چیزی از ارزش‌های یس آل کم نمی‌کند و به تمامی اعضای این تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: دوست داشتم این دیدار زیبا در سالن بزرگ‌تری برگزار شود و تماشاگران گرگانی این بازی زیبا را از نزدیک می‌دیدند.

امیدوارم شورای شهر از تیم شهرداری گرگان حمایت کند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: امیدوارم شورای شهر گرگان فصل بعد برای تیم شهرداری هزینه کند، این تیم برای من یا اعضای شورای شهر نیست، امسال به من می‌گویند هستی و شاید فردا نباشم اما این تیم برای هواداران است.

حسینی بیان کرد: پیش از شروع فصل قول دادم به بازیکنان گرگانی میدان بدهم و به مرحله پلی آف صعود کنیم و به قول‌هایم عمل کردم، ما اهالی بسکتبال کارمان را به خوبی بلد هستیم و من کوچک‌ترین عضو خانواده بسکتبال هستم.

وی اضافه کرد: از مسئولان شورای شهر گرگان خواهش می‌کنم قدیمی‌ترین تیم بسکتبال ایران را حمایت کنند، تیم شهرداری گرگان با فرهنگ مردم عجین شده و شایعه شده است که تیم شهرداری با شرکتی خصوصی ادغام شود تا از پوشش شهرداری و شورای شهر گرگان خارج شود که این موضوع به نفع بسکتبال نخواهد بود.

حسینی افزود: اعضای شورای شهر گرگان با تمام وجودشان تیم شهرداری گرگان را دوست دارند و مطمئن هستم سال آینده حمایت می‌کنند تا تیمی در شان مردم گرگان داشته باشیم.

وی در خصوص رویارویی شهرداری گرگان با پتروشیمی بندرامام در مرحله پلی آف گفت: پتروشیمی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ما با تمام وجود مقابل این تیم قدرتمند بازی خواهند کرد و برای پیروزی به مصاف آنها می‌رویم.

وی یادآور شد: هیچ امیدی برای جذب بازیکن جدید ندارم، زیرا از روز اول با همین بازیکنان وارد لیگ شدیم و با همین بازیکنان هم لیگ را به اتمام خواهیم رساند تا بازیکنان گرگانی بیشتر به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر دوشنبه تیم‌های شهرداری و یس آل در خانه بسکتبال گرگان برگزار کننده دربی برگشت بسکتبال گرگان بودند که در پایان تیم شهرداری با نتیجه ۸۲ بر ۷۷ به پیروزی رسید تا با قرار گرفتن در مکان هشتم جدول به مرحله پلی آف صعود کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:    گروه A - میزبان: قشم   پاس بندرلنگه ۶۳    شهر بسکتبال قشم ۶۶    گروه B - میزبان: شهرکرد   خانه بسکتبال شهرکرد ۸۹   سامان صنعت پویا اصفهان ۸۲    گروه C - میزبان: ماهشهر   جنوب نوین ماهشهر ۸۱    پترونوین ماهشهر. ۷۰    گروه D - میزبان: ایلام   خانه بسکتبال ایلام ۵۰   خانه بسکتبال همدان ۵۵   گروه E - میزبان: تهران    شوان پارسه ۶۷   نفت تهران ۶۹   گروه F - میزبان: گرگان    شهباز شاهرود ۵۱ خانه بسکتبال گرگان ۶۴   گروه G - میزبان: قم    فرخ دانه کیمیا ۶۴   کشاورز قم ۵۸   گروه H - میزبان: ابهر    خانه بسکتبال ابهر ۷۷    فراز انرژی پاد ۷۲

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا