Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد شهیدی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: در این مدت هشت هزار و 948 تماس با اورژانس برقرار و منجر به انجام یک هزار و 665 ماموریت شد.
وی با بیان این که یک هزار و 486 ماموریت شهری و 179 مورد جاده ای صورت گرفته است، اضافه کرد: 390 مورد از این ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است که باعث مصدوم شدن 429 تن شده که 209 تن در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و 217 تن نیز برای تکمیل روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، 255 حادثه ترافیکی معادل 65درصد و 267 مصدوم معادل 62درصد مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.
شهیدی به حوادث منجربه فوت اشاره کرد وگفت: چهارم دی ماه خانم حدود 60 ساله بر اثر تصادف با وسیله نقلیه در خیابان اراک مقابل هتل خورشید جان باخت.
وی افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو تانکردار با موتورسیکلت درهفتم دی ماه در آزادراه قم- گرمسار نیز، راکب موتورسیکلت، آقایی 50 ساله در دم فوت کرد.
وی ادامه داد: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه وسیله نقلیه با عابر پیاده که دهم دی ماه در آزادراه تهران- قم اتفاق افتاد، آقایی 69 ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی قم، براثر برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت که چهارم دی
ماه جاری در سالاریه رخ داد، هفت تن مصدوم شدند.
بر اثر حوادث رانندگی هفته گذشته در استان قم از 25 آذر تا دوم دی ماه، یک تن جان خود را از دست داد و 465 تن مصدوم شدند.
از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه، کارشناسان مرکز اورژانس 115 قم 18 هزار و 312 مورد مربوط به حوادث رانندگی را امدادرسانی نموده اند که 2 هزار و 654 حادثه در محورهای مواصلاتی استان و 15 هزار و 658 حادثه نیز در داخل شهر قم رخ داده است.
اورژانس قم دارای 20 پایگاه جاده ای، 19 پایگاه شهری، یک پایگاه هوایی، 60 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد است.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان