Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@03:08:33 GMT

ربیع خواه نیمکت نشین نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۱۹۸۹

ربیع خواه نیمکت نشین نمی شود

بعید است برانکو ایوانکوویچ در جریان دیدار با نفت تهران نیز تصمیم به تغییر سیستم تیمش داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که پیش بینی می‌شد با توجه به متصور بودن بازی آسان برابر نفت تهران، برانکو ایوانکوویچ در جدال با شاگردان هومن افاضلی دست به تغییر تاکتیکی زده و از یک هافبک دفاعی سود ببرد، او قصد ندارد ربیع خواه را نیمکت نشین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیع خواه که در کنار کمال کامیابی نیا توانسته ، یکی از هافبک‌ های تاثیر گذار این تیم در فاز تدافعی لقب گیرد و سهم زیادی در بسته نگه داشتن توسط دروازه‌بان این تیم به خود اختصاص دهد، در جدال با نفت تهران نیز احتمالا یکی از بازیکنان اصلی سرخ پوشان را شکل خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!