Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد با گل های لینگارد و مارسیال مقابل اورتون پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بعد از سه هفته ناکامی در کسب برد در لیگ برتر انگلیس، در گودیسون پارک موفق شد با دو گل زیبای مارسیال و لینگارد، اورتون را شکست دهد.

در آخرین بازی دوشنبه شب از هفته 22 لیگ برتر، اورتون به مصاف منچستریونایتد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول دیدار چنگی به دل نزد و دو تیم در معدود دفعاتی به سمت دروازه حریف حمله ور شدند. شوت های لینگارد و پوگبا بهترین موقعیت های بازی بودند که هر دو به بیرون رفتند.

اما با شروع نیمه دوم، شاهد یک بازی تماشایی از سوی دو تیم بودیم، منچستریونایتد در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم تیم برتر میدان بود و به فرصت های خوبی رسید. پیش از رسیدن به گل برتری، ماتا دو بار با شوت های از راه دور دروازه حریف را هدف گرفت که یک بار ضربه وی به تیر خورد.

بالاخره فشار یونایتد به ثمر نشست و در دقیقه 57 بود که مارسیال با پاس پوگبا صاحب توپ شد و با یک بغل پای فنی و زیبا، بازی را 1-0 کرد. بعد از این گل یونایتد فرصت های خوبی برای گل بعدی داشت. لینگارد و پوگبا می توانستند اختلاف را بیشتر کنند ولی بازی تا دقیقه 80 1-0 باقی ماند. تنها فرصت خوب اورتون هم نصیب نیاسه شد که ضربه سر وی به بیرون رفت.

در نهایت لینگارد بود که باز هم در نقش گلزن ظاهر شد و او هم با ضربه ای بغل پا، دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد تا خیال یونایتد بابت برد راحت شود.

منچستریونایتد بعد از سه هفته ناکامی در لیگ جزیره، برد و 47 امتیازی شد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از پاری سن ژرمن میزبانی کرد و با نتیجه 1-0 برنده شد.

میزبان در دقیقه 37 این بازی توسط نیکلاس فولکروگ به گل رسید و در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد اما در گلزنی ناکام بود. یکی از بهترین فرصت‌های دورتموند در دقیقه 84 شکل گرفت.

جیدون سانچو با سرعت کم به فکر نفوذ به جلو و رسیدن به محوطه جریمه بود که متوجه شد یولیان برانت در پشت مدافع مقابلش حرکتی را آغاز کرده است.

این هافبک انگلیسی توپ را با پاس فنی از بین پاهای بازیکن رو به روی خود عبور داد تا برانت که در آستانه ورود به محوطه جریمه بود آن را دریافت کند. برانت توپ را با پای راست کنترل کرد و به سمت دروازه ضربه زد.

قبل از اینکه شوت او به سمت راست جانلوئیجی دوناروما برود که به نظر می‌رسید اصلا برای مقابله با آن آماده نیست، مارکینیوش از راه رسید و با تکل بلند توپ را با پای چپش مهار کرد تا یک گل را برای پی ای جی بخرد و تیمش را از یک شکست سنگین نجات دهد.

دیگر خبرها

  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!