Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی تفنگ در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص آخرین وضعیت طلبش از فدراسیون و امکان همکاری با فدراسیون صحبت‌هایی مطرح و اعلام کرد که به فدراسیون تیراندازی اعتماد ندارد. ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

لازلو سوچک، سرمربی پیشین تیم ملی تفنگ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص آخرین وضعیت طلبش از فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: 68 هزار دلار از طلب من از فدراسیون تیراندازی باقی مانده است، این در حالی است که واقعاً تخفیف زیادی به فدراسیون داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار باشد که کار به دادگاه کشیده شود، آنها بیشتر
از این رقم باید به من بپردازند.

وی افزود: اصلاً حاضر نیستم روی این رقم 68 هزار دلاری تخفیف دیگری به فدراسیون بدهم چون پیش از این تخفیف زیادی به آنها داده‌ام.

لازلو در واکنش به این سوال که آیا با دادگر، رئیس فدراسیون صحبتی درخصوص طلبتون داشته‌اید، تاکید کرد: تا کنون با آقای دادگر به طور شخصی صحبتی حتی تلفنی نداشته‌ام و تنها پیام‌های خوبی از طرف شاگردان پیشین خودم در ایران دریافت کرده‌ام.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است به دادگاه CAS شکایت کنید، تصریح کرد: تا به این لحظه شکایتی در این خصوص به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) نکرده‌ام، چون فدراسیون تیراندازی بخشی از طلب من را پرداخت کرده است، اما اگر بدقولی آنها طولانی شود، قطعاً به CAS شکایت خواهم کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی با اعلام اینکه نتایج تیراندازان ایران را پیگیری می‌کنم، افزود: نتایج تیم ملی تیراندازی ایران را تا حدودی پیگیری می‌کنم، اما نتایج آخرین رقابتی که تیم در آن شرکت داشت یعنی مسابقات قهرمانی آسیا تعریفی نداشت. تیم ملی تیراندازی دچار افت شده و این را نتایج نشان می‌دهد، هرچند در همین مسابقات اخیر قهرمانی آسیا نتایج خوبی هم توسط برخی تیراندازان ایرانی کسب شد، اما متأسفانه آرمینا صادقیان نتوانست به مرحله بازی‌های المپیک راه پیدا کند. اگر فدراسیون ایران جایگاهش در جامعه بین‌المللی تیراندازی از دست ندهد یا با تعلیقی مواجهه نشود، وی می‌تواند کارت سهیمه آزاد در این بازی‌ها را بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون از من خواسته تا به همکاری‌ام با آنها ادامه بدهم، اما چطور می‌توانم به مسئولان فدراسیون اعتماد کنم وقتی که به تمامی تعهدات قرارداد قبلی خود عمل نکرده‌اند و هنوز مبلغ زیادی از طلبم پرداخت نشده است. واقعاً همین یکسال را هم خیلی صبوری کرده‌ام تا طلبم پرداخت شود. اگر از فدراسیون کسی به من بگوید که طلبت در یک هفته پرداخت خواهد شد، حاضرم برای سرمربیگری تیم ملی تیراندازی ایران به این کشور بروم.

انتهای پیام/

R7890/P1361/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی