Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ال جی از نخستین تلویزیون مجهز به یک صفحه نمایش ۸۸ اینچی با رزولوشن ۸K خود رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت انگجت، پس از آن که تلویزیون‌هایی با رزولوشن ۴K و پشتیبانی از فناوری به روز HDR تبدیل به یک استاندارد جهانی شدند، حالا غول های تکنولوژی تصمیم گرفته‌اند که از نسخه‌های تلویزیون‌های جدید خود با کیفیت تصویر ۸K  رونمایی کنند تا بدین وسیله بتوانند دانش و فناوریهای به روز خود را به رخ سایر غول های تکنولوژی بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون شرکت کره‌ای ال جی تصمیم گرفته است که در آستانه برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۱۸ نخستین تلویزیون خود را که از صفحه نمایشی به بزرگی ۸۸ اینچ و کیفیت تصویر و رزولوشنی ۸K بهره مند است، معرفی کرده است. این تلویزیون جدید، بزرگ ترین پنل اولدی است که که با رزولوشن ۸K تاکنون طراحی و تولید شده است.

ال‌جی اطلاعات بیشتر و جزییات دقیق تری را در رابطه با تلویزیون جدید خود ارائه نکرده است.

لازم به ذکر است که سایر غول های تولیدکننده تلویزیون در جهان نظیر پاناسونیک و سونی نیز نیاز خود به پنل های اولد را از ال جی دیسپلی تامین می کنند. این در حالیست که سامسونگ توجه ویژه ای را بر تلویزیون های  QLED گذاشته است، اما ال جی در حال حاضر بزرگترین پنل های اولد در جهان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

کد خبر 6098132 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • نخستین فضاپیمای سرنشین‌دار بوئینگ به مدار می‌رود
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل