Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@02:46:58 GMT

دستگیری تخریب‌کنندگان اموال عمومی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۵۴۷۲

رویداد۲۴-استاندار تهران گفت: تکلیف تخریب‌کنندگان اموال عمومی مشخص است. آنها به بیت‌المال آسیب رسانده‌اند و قطعا تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

محمدحسین مقیمی با اشاره به وضعیت امروز تجمعات اعتراضی در تهران گفت: امروز منتقدان وضعیت کشور در تهران کنار رفته بودند و اغلب تجمع‌کنندگان از کسانی بودند که در پی تخریب اموال عمومی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در برخی موارد در تجمعات تهران این افراد اتوبوسی را نگه داشتند و مسافران آن را پیاده کردند و ماشین‌های مردم را متوقف کردند و حتی جلوی آمبولانس اورژانس را گرفتند.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با کسانی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند، اظهار داشت: مردم هم به ما اجازه نمی‌دهند در برابر این افراد اقدامی نکنیم البته اگر افرادی حرفی دارند، حتما به نقدهای آنها گوش می‌دهیم اما وقتی اموال عمومی هدف تخریب قرار می‌گیرند، مشخص است که وظیفه دولت حفاظت از بیت‌المال است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه برخی افراد در این روزها آمدند و نگرانی‌های خود را اعلام کردند، تصریح کرد: حرف این مردم و نگرانی‌ آنها توسط مسئولان شنیده شده است اما تخریب اموال عمومی و ایجاد ناآرامی هیچ توجیهی ندارد و تخریب‌کنندگان اموال عمومی باید پاسخگوی اقدامات‌شان باشند.

مقیمی با بیان اینکه امروز هم در سطح شهر تهران برخی معترضان به اموال عمومی بازداشت شده‌اند، خاطرنشان کرد: دستگیری این افرد با مجوز دستگاه قضایی صورت گرفته است. البته قطعا مراقبت خواهد شد تا اتفاقات سال‌های گذشته در مورد بازداشت‌شدگان تکرار نشود.

وی افزود: تکلیف تخریب‌کنندگان اموال عمومی مشخص است. آنها به بیت‌المال آسیب رسانده‌اند و قطعا تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار مهدی کرمی، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتا از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد. ‎‌‎‌‎

کد خبر 849446 منبع: فارس برچسب‌ها شرکت هرمی خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران