Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت نهم گفت: باید همانطور که همواره تاکید شده، به خواسته های معمول و منطقی مردم رسیدگی شود؛ به گونه ای نباشد که نوعی یأس وناامیدی ایجاد شود که مردم احساس کنند فشارها روز به روز سنگین تر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی درگفتگو با راه آرمان در واکنش با بیان اینکه تردیدی نیست که مشکلات اقتصادی برای مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه وجود دارد، گفت: رکود و بیکاری که درکشور وجود دارد، تعطیلی کارخانه ها و برخی موسسات اعتباری که اموال عده ای را در اختیار گرفته و اما به تعهدات خود عمل نکرده، مشکلاتی برای مردم ایجاد نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت نهم بیان کرد: در گذشته هم شاهد بودیم تجمعاتی در اطراف مجلس و برابر برخی دستگاه ها و نهادها شده تا مسئولین به خواسته آنها رسیدگی کنند؛ اعتراضات اخیر هم اولین بار در مشهد و با شعارهایی در خصوص معیشت مردم صورت گرفت که بلافاصله تبدیل به شعارهای ساختارشکن شد.

وی افزود: مشخص بود عده ای دربین معترضینی که خواسته های معمول دارند، نفوذ کرده و علیه نظام و ارزش ها شعار می دهند، در برخی شهرهای دیگرهم با فراخوان هایی که معاند و ضدانقلاب انجام می دهند، افرادی به خیابان ریختند و دست به تخریب اموال عمومی، شکستن شیشه ها و آتش زدن زباله ها زدند.

حسینی عنوان کرد: این امر نشان داد بحث مسائل معیشتی و رفاهی نیست بلکه عده ای از خارج کشور خط می دهند، منافقین فعال شده اند و بیانیه های متعدد داده اند و خاندان منفور پهلوی نیز ازآنها حمایت کردند؛ همچنین آمریکایی ها با تمام توان وارد عرصه شدند و ترامپ و نماینده های آمریکایی از آشوب هایی که برپا شده، حمایت کردند و آل سعود نیز ازاین مسائل خوشحال شد.

وی با تاکید براینکه اینها می خواهند ازاین فضا بهره برداری کرده و فشارها را برجامعه اسلامی افزون کنند، اظهار داشت: طبیعی است این مسائل را نمی توان تحمل کرد وحتما باید پیشگیری شود که یک گام، قطع ارتباط این افراد با خارج از کشور بود؛ کانال آمدنیوز چندین سال است علیه نظام اسلامی فضاسازی می کرد و این اواخر حتی شیوه تهیه و ساخت اسلحه را آموزش می داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت نهم بااشاره به محدودیت های اعمال شده در خصوص برخی شبکه های اجتماعی تصریح کرد: ازاین جهت محدودیت های ایجاد شده درست است و نباید به این افراد که اینگونه امنیت و آسایش مردم را سلب می کنند، میدان داد.

وی تاکید کرد: آنها به دنبال مظلوم نمایی هستند و منتظرند درگیری خشنی انجام شود تا افرادی کشته شوند و بتوانند این حرکت ها را استمرار ببخشند لذا باید مراقبت های کافی صورت بگیرد؛ این افراد با منافقین در ارتباطند و احتمال نفوذ داعش نیز دربین آنها وجود دارد که لا به لای جمعیت آمده تا قتل هایی صورت گیرد و به گردن نظام بیندازند لذا باید به مردم هشدار داد که از این مسائل پیشگیری کنند.

حسینی یاداور شد: از سوی دیگر باید همانطور که همواره تاکید شده، به خواسته های معمول و منطقی مردم رسیدگی شود؛ به گونه ای نباشد که نوعی یأس وناامیدی ایجاد شود که مردم احساس کنند فشارها روز به روز سنگین تر می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت نهم با اشاره به موارد مطرح شده در لایحه بودجه 97 خاطرنشان کرد: افزایش قیمت ها مانند قیمت سوخت و حذف جمعی از یارانه بگیران می تواند آثار منفی در جامعه ایجاد کند؛ اگر هم تصمیمات اینچنینی اتخاذ می شود باید ابعاد آن موشکافی شده و به مردم توضیح داده شود نه اینکه به یک باره شوکی در جامعه به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی گفت: اگر قانون موضوعی را تکلیف کرده باشد و دستگاه های اجرایی از آن استنکاف کنند هم ما به آن رسیدگی خواهیم کرد و هم دفاتر بازرسی رسیدگی خواهد کرد و در لایه آخر هم دیوان عدالت اداری ورود خواهد کرد که الان هم در برخی موارد ورود و احکام نیز در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: آخرین نهادی که مسئول استیفای حقوق مردم در اجرای قوانین است، دیوان عدالت اداری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند