Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان کارگاه آموزشی ایمنی و آتش نشانی ویژه کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید علی‌یار خشنودپور مسئول دفتر توانمندسازی و آموزش‌های تخصصی و کاربردی واحد مسجدسلیمان گفت: «با هماهنگی به عمل آمده، یک دوره آموزشی ایمنی و آتش نشانی(HSE) ویژه کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان در سالن کنفرانس هتل فرهیختگان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خشنودپور افزود: «مدت برگزاری این کارگاه آموزشی دو روز بود که مباحث مربوط به آتش نشانی از سوی فرید غلامی، مدیر HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مباحث مربوط به ایمنی از سوی سامان قهقه‌زاده عضو هیأت علمی گروه برق واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به شرکت کنندگان آموزش داده شد.»

برخی از سرفصل‌های این دوره آموزشی عبارتند از: آشنایی با مفاهیم سلامتی، بهداشت حرفه‌ای و رویکردهای ایمنی و آمار حوادث در جهان و ایران، وظایف کارکنان ایمنی، مدیران و کارکنان و انواع انرژی‌ها و تاریخچه برق در جهان، ایران و استان خوزستان، آشنایی با مدارهای الکترونی، بار الکتریکی، جریان الکتریکی و اختلاف پتانسیل و فرکانس، تعاریف ایمنی در برق و آشنایی با انواع نیروگاه‌های تولید برق، آشنایی با اطفاء حریق‌های الکتریکی و روش‌های حفاظت و کنترل در برابر حوادث ناشی از برق.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران