Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر رسانه ای تراکتورسازی اظهار داشت که اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس رخ داد، جای هیچ تردیدی نمی گذارد که توهین قومیتی از سوی جمعیت 60 هزار نفر آن هم به صورت یکصدا با هماهنگی قبلی بوده است.

به گزارش وب سایت نود، محمدجواد پاینده مدیر رسانه ای تراکتورسازی روی خط تلفنی برنامه نود (12 دی)آمده و ضمن انتقاد شدید از حکم کمیته انضباطی برای اتفاقات مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی و محرومیت یک جلسه ای تماشاگران پرسپولیس گفت: ما با توجه به اتفاقات بازی رفت با حسن نیت وارد زمین شدیم و مهدی کیانی با تصویر هادی نوروزی به زمین آمد تا تا جو ورزشگاه عوض شود و توهین های صورت گرفته در قبل محکوم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملا واضح است اتفاقات رخ داده در بازی جمعه و رفتار ۶۰ هزار تماشاگر این تیم با ساماندهی رخ داده و با مسببین اصلی این توهین ها در این حکم هیچ برخوردی نشده است و همین امشب باشگاه به حکم صادره اعتراض خود را اعلام کرده است

محمدجواد پاینده، مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی تأکید کرد: ما حسن نیت خود را در ابتدای بازی برگشت با حرکتی که مهدی کیانی با در دست داشتن عکس مرحوم هادی نوروزی داشت، نشان دادیم و طبیعتا انتظار این بود، جو ورزشگاه نیز با رویکرد اخلاقی باشگاه تراکتورسازی که حواشی دور رفت را محکوم کرده بود، تغییر داشته باشد. البته آنچه که مورد اعتراض باشگاه تراکتورسازی بوده و با اتفاقات گذشته کاملاً فرق می کرد، این بود که این اتفاق در بازی با پرسپولیس سازماندهی شده صورت گرفته و 60 هزار نفر تماشاگر یک توهین قومیتی را به طور گسترده انجام می‌دهند و جای هیچ تردیدی را باقی نمی گذارد که این جمعیت زیاد، شعاری را یکصدا سر داده و امکان ندارد که بدون هماهنگی صورت گرفته باشد اما باید با این اتفاق به طور جدی برخورد نمی‌شود. از دید ما باید برخورد جدی با این مسئله صورت گرفته و تراکتورسازی هم اعتراض خود را به این مسئله اعلام می کند.

پاینده تصریح کرد: در هفته سوم با استقلال هماهنگی انجام دادیم که لیدرهای دو تیم در ورزشگاه جو خوبی به وجود آوردند و توهین ها و حواشی احتمالی در آن بازی به مراتب کمتر شد اما در برابر پرسپولیس، تیم میزبان خود را از قبل آماده‌کرده بود که این اتفاقات و حواشی صورت بگیرد و با جمعیت 60 هزار نفری یکصدا توهین می کنند. مگر می‌شود این کار و توهین قومیتی بدون هماهنگی انجام شده باشد؟ 60 هزار نفر را یک گروهی متحد کردند؛ همه مردم ایران از این اتفاق ناراحت هستند و عوامل مشخص هستند اما با آنها چه برخوردی می‌شود؟

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی عنوان کرد: تفاوت برای استقلال و پرسپولیس برای ما وجود داشته است؛ باشگاه استقلال در بازی رفت بسیار با ما همکاری داشت ولی در دیدار با پرسپولیس اینطور نبود. مسئله ای که مورد اعتراض باشگاه تراکتورسازی قرار دارد این است که این اتفاقات قطعاً مسبب و عامل تحریک کننده و هماهنگ کننده معینی دارد اما از کمیته انضباطی سئوال داریم که ردپای این گروه، افراد یا عوامل در حکم این کمیته کجاست و چرا به آنها پرداخته نشده است.

 

 

 

 

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

طرفداری | نیکو ویلیامز در شبی که موفق به گلزنی شد، مورد اهانت قرار گرفت.

در جریان تقابل اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در لالیگا که با پیروزی 3-1 روخی بلانکوس در خانه همراه بود، نیکو ویلیامز مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت. پیش از پایان نیمه نخست، هواداران اتلتیکو مادرید با توهین هایی نژادپرستانه، باعث شدند نیکو ویلیامز تمایلی به ادامه بازی نداشته باشد و به داور درخواست توقف بازی دهد. پس از مداخله های لازم و درخواست کوکه و گریزمان از هواداران برای متوقف کردن این رفتار، بازی ادامه پیدا کرد و چند دقیقه بعد، نیکو ویلیامز موفق به گلزنی شد. او پس از گلزنی، با اشاره به رنگ پوست خود خوشحالی کرد و به توهین ها واکنش نشان داد. نیکو ویلیامز در مورد این اتفاق گفت:

برای زدن ضربه کرنر رفتم که صدای میمون شنیدم. کم بود اما شنیدم. مردم احمق همه جا حضور دارند. امیدوارم این شرایط کم کم تغییر کند. آن خوشحالی گل را با عصبانیت انجام دادم، این طبیعی نیست که به خاطر رنگ پوستت مورد اهانت قرار بگیری.

کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید نیز پس از این دیدار حمایت خود از نیکو ویلیامز را اعلام کرد و آن دسته از هواداران که چنین رفتاری داشتند را محکوم نمود. او گفت:

مردمی که به دیگران توهین می کنند، در جامعه ما جایی ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!