Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@20:05:49 GMT

کلوپ: لایق کسب 3 امتیاز بودیم؟ مهم نیست!

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۸۵۷۴

کلوپ: لایق کسب 3 امتیاز بودیم؟ مهم نیست!

به گزارش ایسکانیوز، لیورپول موفق شد با گل ثانیه های پایانی کلاوان در شرایطی که نمایش خیلی خوبی برای برنلی نداشت پیروز شود و هم امتیاز با یونایتد شود.

کلوپ گفت: "بازی بسیار سختی بود و اما علیرغم هوای بارانی ما عملکرد بسیار خوبی در این شرایط دشوار ارائه دادیم. اگرچه ما اجازه اجرای آنچه برنلی به آن علاقه داشت را ندادیم اما حریف نمایش بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا ما لایق کسب 3 امتیاز بودیم؟ اهمیتی ندارد. مهم 3 امتیاز بود که ما موفق به گرفتن آن شدیم. لالانا نمایش بسیار خوبی داشت و بعد از 4 یا 5 ماه اینگونه بازی کردن آسان نیست. همه بازیکنان سادیو مانه را در هنگام ورود به زمین تشویق کردند زیرا ما به گل نیاز داشتم. مانه دربهترین فرم خود نیست اما گل زیبایی به ثمر رساند. 6 امتیاز طی 2 روز؛ چنین تصوری پیش از این نداشتم."

606

کلوپ لیورپول کلاوان لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود

آرنه اسلوت پس از رسمی شدن انتقالش به لیورپول، با یورگن کلوپ تماس خواهد گرفت. 

طرفداری | سرمربی آینده لیورپول قصد دارد با یورگن کلوپ در ارتباط باشد. 

همه‌چیز برای انتقال آرنه اسلوت از فاینورد به لیورپول نهایی شده است اما به نظر می‌رسد قرمزها منتظر هستند پیش از رونمایی رسمی از سرمربی جدید باشگاه، با یورگن کلوپ خداحافظی مناسبی داشته باشند. اسلوت که کویپ را پس از 24 سال به مقام قهرمانی اردیویسه رسانده بود، اکنون باید خودش را جایگاه کوپ در آنفیلد اثبات کند. او طی مصاحبه اخیرش از فرصت ارتباط به یورگن کلوپ استقبال کرده است. اسلوت گفته است:

فکر می‌کنم طبیعی است که اگر به یک باشگاه جدید می‌روید، با سرمربی فعلی تماس بگیرید. من این کار را در فاینورد هم انجام دادم. این کار عادی است، برای تمام دانشی که یک نفر از کار چند ساله در باشگاه به دست آورده، در این مورد نُه سال، باید با او تماس بگیرید. به غیر از آن، من دستیار کلوپ، پپ لیندرز را خیلی خوب می‌شناسم. اگر تاییدیه‌ رسمی برای انتقال وجود داشته باشد، واقعا عجیب خواهد بود اگر با او تماس نگیرم. 

یورگن کلوپ پس از ۹ سال حضور در لیورپول که با قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۹ و لیگ برتر در سال ۲۰۲۰ همراه بود، در پایان این فصل از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد