Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ادامه تجمع‌های اعتراضی در شهرهای مختلف، از روز گذشته تلگرام و اینستاگرام از دسترس خارج شدند و مردم با استفاده از فیلتر شکن می‌توانند وارد این دو شبکه اجتماعی شوند. آفتاب‌‌نیوز : سید محمود رضوی تهیه کننده «ماجرای نیمروز» که امسال با دو فیلم «لاتاری» و «دارکوب» به جشنواره فیلم فجر خواهد آمد، در صفحه توییتر خود نوشت که به جای تلگرام و اینستاگرام باید تلویزیون فیلتر می‌شد، چون صداوسیما به جای حل ماجرا، بیشتر مردم را عصبی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تهیه کننده فیلم «ماجرای نیمروز» که در توییتر فعال است، امروز واکنش جالبی به فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام نشان داد و در صفحه توییتر خود نوشت: «صداوسیما به جای کمک به حل ماجرای این روزها، بیشتر عصبی می‌کند و به نظرم جای تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ، باید تلویزیون را فیلتر می‌کردند.»

او در پایان و درباره ویژگی برنامه‌هایی که در چند روز گذشته از تلویزیون پخش شده نوشته که تلویزیون اخبار بی خاصیت، مصاحبه‌های مدل اول انقلاب و تحلیل‌های پیرمردی را مخابره می‌کند.

منبع: آی سینما

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا باقری مجری صدا و سیما گفت: اعتیاد به هرویین ترور بیولوژیک نیست!

کد خبر 847627 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر ویژه بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • خوردنی و غذاهایی که افسردگی شدید می آورند
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند