Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام نیوز، یک قاضی دادگاه شکایت یک طراحی رقص که ادعا می کند مایکل جکسون در کودکی از وی سوء استفاده جنسی کرده بود را رد کرد.

 

به گزارش صدای آمریکا، «وید رابسون» که اکنون ۳۵ سال دارد در پنج سالگی با مایکل جکسون آشنا شد.

 

او با خوانندگانی همچون بریتنی اسپیرز و گروه انسینک همکاری کرده است. رابسون در پرونده ای علیه مایکل جکسون در سال ۲۰۰۵ به نفع سلطان پاپ شهادت داد و گفت بیش از بیست شب را در خانه جکسون، معروف به «نورلند»، گذرانده و در تخت جکسون خوابیده بود اما جکسون هرگز از او سوء استفاده نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در سال ۲۰۱۳، چهار سال بعد از مرگ مایکل جکسون، رابسون از سازمان اداره امور مایکل جکسون شکایت کرد و ادعا کرد که جکسون به مدت ۷ سال از او سوء استفاده جنسی کرده بود.

 

در حالی ادعای او حالا رد شده که وکیل رابسون نسبت به تصمیم قاضی ابراز مخالفت شدید می کند و گفته است درخواست تجدیدنظر خواهد کرد.

 

مایکل جکسون سال ۱۳۸۸ ناگهان درگذشت.

 

 

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ژرار دوپاردیو به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.

در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتارهای نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز از وی حمایت کرده بود.

کد خبر 6092689

دیگر خبرها

  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد