Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده جنجالی پزشک تبریزی که به اتهام قتل همسر و مادربزرگش دستگیر شده و در آستانه محاکمه قراردارد، با اظهارات پدر همسر وی وارد مرحله تازه‌ای شد و بر اساس ادعای پدر همسر مقتول دکتر صلحی، وجود یک زن انگیزه این قتل غم انگیز بوده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرونده پزشک تبریزی در حالی با کیفرخواست قتل عمد به دادگاه فرستاده شده که هنوز انگیزه او از این اقدام سؤالی بزرگ در ذهن همگان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پدر المیرا، همسر پزشک تبریزی در این باره به همشهری گفت: آشنایی المیرا و علیرضا (متهم به قتل) خیلی اتفاقی بود. علیرضا دوست صمیمی شوهر هم‌دانشگاهی المیرا بود و یک روز که آن‌ها به پارک ائل‌گلی تبریز رفته بودند با هم آشنا شدند. مدتی بعد از این آشنایی علیرضا به خواستگاری دخترم آمد و با موافقت ما جشن کوچکی گرفتیم و آن‌ها به عقد هم درآمدند.

قرار شد وقتی درس دامادم تمام شد و خواستند زیر یک سقف بروند، جشن عروسی بگیرند که این اتفاق هرگز رخ نداد و حدود ۴.۵ سال بعد از عقدشان، دخترم به قتل رسید.

پدر المیرا ادامه می‌دهد: از مدتی قبل از این حادثه، متوجه رفتار مشکوک علیرضا شده بودم. او زیاد به خانه ما می‌آمد و مدام با تلفن همراهش حرف می‌زد. حتی یک‌بار از دخترم ماجرا را پرسیدم و خواستم اگر مشکلی دارند به من بگویند، اما او با توجه به اخلاقش که خیلی تودار بود، چیزی نگفت. تا اینکه آن اتفاق تلخ رخ داد، ولی با این حال هرگز به دامادم مشکوک نشدم.

بعد از آن بود که پلیس او را دستگیر کرد و معلوم شد که وی غذای مسموم را به دخترم و خانواده‌اش داده است. علیرضا مدعی بود که بی‌گناه است، اما در تحقیقات پلیس مشخص شد که علیرضا با همان دختری که دوست و هم‌دانشگاهی المیرا بوده، رابطه پنهانی داشته است.

وی افزود:حتی زمانی که آن زن در آنکارا بود، علیرضا هم به بهانه اینکه می‌خواهد در امتحان شرکت کند، به آنجا رفت و آن‌ها با هم بودند و همه این شواهد و مدارک در پرونده ثبت شده است. ظاهرا دخترم متوجه این ماجرا شده بود و شوهرش برای اینکه رازش فاش نشود و بتواند به آن زن برسد نقشه این جنایت را کشیده است.

پلیس درباره این ماجرا به‌طور کامل تحقیق کرده و پرونده قطوری تشکیل داده و ما تنها خواسته‌مان از دادگاه این است که قاتل دخترم قصاص شود.

پدر میانسال المیرا گفت: من دودختر داشتم که علیرضا یکی از آن‌ها را از من گرفت. بعد از این حادثه، زندگی ما ویران شد. همسرم دچار افسردگی شده و ما هرگز نمی‌توانیم این داغ را فراموش کنیم. مدتی قبل علیرضا که شواهد را علیه خودش می‌دید ادعای تازه‌ای را مطرح کرد و به دروغ گفت که المیرا و خانواده‌اش به‌دلیل خوردن قرص لاغری مسموم شده‌اند، اما همه ادعا‌های او رد شده و منتظریم تا دادگاه تکلیف این پرونده را مشخص کند.

یادآور می‌شود ۱۷ مهر ماه سال ۹۵ دکتر صلحی، پزشکی که پیش از این به خاطر خط خوشش معروف شده بود، ادعا کرد فردی به درمانگاه دکتر صلحی در کوی فیروز تبریز مراجعه کرده و پس از پرسیدن تعداد اعضای خانواده دکتر برای ایشان غذای نذری برده و پس از خوردن آن اعضای خانواده وی مسموم شدند.

در این حادثه مادربزرگ و همسر دکتر صلحی، المیرا خانلو که مهندس کامپیوتر بود، فوت کرده و پدر و مادر ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شدند و پس از تحقیقات کاراگاهان، پزشک تبریزی اعتراف کرد خودش با تهیه غذای مسموم موجب مرگ خانواده اش شده است. این پرونده از مهر ماه ۹۵ در جریان رسیدگی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار

به گزارش خبرنگار مهر، طی ماه‌های گذشته انصراف پزشکان خانواده از فعالیت در این حوزه در مناطق مختلف مازندران حاشیه ساز شد واین مساله ابتدا در شهرستان چالوس در غرب مازندران مشکلاتی را برای حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد.

پدیده انصراف پزشکان خانواده از فعالیت در این حوزه به دلیل مشکلات فراروی نظیر افزایش هزینه‌های فراروی و تأخیر در پرداخت مطالبات در مناطق مختلف از جمله مازندران به یک معضل تبدیل شده است.

در شهرستان جویبار نیز هفت نیز در سیستم پزشک خانواده فعالیت داشتند و پنج نفر امسال از فعالیت در این حوزه انصراف خود را اعلام کردند.

سیده الهام عقیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار در گفت وگو با خبرنگار مهر از انصراف پنج پزشک خانواده شهری از فعالیت در این شهرستان خبر داد و گفت: در سیستم دولتی هفت بزشک مشغول به فعالیت بودند و در سال گذشته دو پزشک از سیستم خصوصی در شهرستان جویبار از ادامه فعالیت خود منصرف شدند.

وی با اعلام اینکه ۵ پزشک انصرافی از اول خرداد ماه از سیستم خارج می‌شوند، افزود: متأسفانه در حال حاضر تنها یک پزشک خانواده شهری دارای قرارداد با ما باقی مانده و مشکل اصلی این پزشکان بحث مطالبات آنان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این مشکل تنها مربوط به این شهرستان نبوده و در جلسه‌ای که با حضور معاونت دانشگاه علوم پزشکی و نماینده پزشکان خانواده شهری استان برگزار شد شرایط بحرانی شهرستان به سمع و نظر آنان رسیده است.

عقیلی با اشاره به اینکه ۲ پزشک انصرافی در سال‌جاری به دلایل مشکلات شخصی از ادامه فعالیت انصراف داده اند، گفت: سرانه پزشک خانواده شهری در سال‌جاری ۴۰ درصد افزایش داشته است اما به گفته این پزشکان با توجه به دیگر هزینه‌ها از جمله هزینه مطب و پرسنل این افزایش در آمدی برای آنان به صرفه نخواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار بیان کرد: بعد از انصراف دو پزشک در سال گذشته نتوانستیم جایگزینی برای ِ آنان داشته باشیم چرا که متقاضی در این بخش وجود نداشته است و افزایش متقاضی برای دیگر پزشکان شرایط رسیدگی درمانی را سخت خواهد کرد.

کد خبر 6088272

دیگر خبرها

  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار