Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@03:29:28 GMT

اغتشاشگران را شناسایی کنید/تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۰۵۰۷

اغتشاشگران را شناسایی کنید/تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج، روابط عمومی فرماندهی امنیت سایبری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حوادث تلخ چندروز گذشته که از اعتراض و تحصن به‌حق و مسالمت‌آمیز مردم عادی و معترض به گرانی و بیکاری و تبعیض آغاز شد، در نهایت به دست موج‌سواران و عناصر فرصت‌طلب داخلی و خارجی و به تحریک کانال‌ها و شبکه‌های ضدانقلاب، کار به اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وصف، نه تنها مطالبات صحیح مردم به سرانجام مشخصی نمی‌رسد، بلکه به دلیل تخریب‌ها و ناامنی‌هایی که اغتشاشگران به ویژه در عصر شنبه نهم دی ماه در برخی میدان‌ها و خیابان‌های شهر و استان‌های کشور عزیزمان انجام دادند، اعتراضات شکل امنیتی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین دشمنان اصلی مردم معترض و مطالبه‌گر، عناصر فرصت‌طلب، رادیکال و کینه‌توزی هستند که خواسته‌های مردم را از محتوای ضدفساد خالی کردند و به سوی مقاصد و اهداف فتنه‌گرانه سوق دادند. در نتیجه باید تصریح کرد شناسایی و برخورد با عناصر تخریب‌گر و فتنه‌گر باید در سرلوحه مطالبات و خواسته‌های اصلی مردم از نهاد‌های امنیتی، انتظامی و قضایی باشد.

با این نگاه، وب سایت گرداب از همه مردم درخواست می‌کند عناصر فتنه‌گری که سبب امنیتی شدن فضای مطالبات ارزشمند مردم شدند و به اموال عمومی و خصوصی مردم تعرض کردند، شناسایی نمایند تا برخورد قاطع سبب شود از این پس هر کسی با هر بهانه‌ای جرأت تخریب و آشوب را نداشته باشد و مردم نیز مطمئن شوند عاملان و خاطیان حوادث تلخ ابتدای زمستان ۱۳۹۶ به دست قانون سپرده شده‌اند.

در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان‌های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت‌های مخرب می‌کنند دارید، می‌توانید از طریق سایت گرداب (بخش تماس با ما و یا سامانه تعاملی گرداب) گزارش کنید.

گفتنی است، در روزهای آتی تصاویر دیگری از عاملان نا امنی و آشوبگری منتشر خواهد شد.

راه‌های ارتباطی:

بخش تماس با ما: http://gerdab.ir/fa/contacts
سامانه تعاملی گرداب: https://my.gerdab.ir/web/collect/report/public

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • اسرائیل در گرداب
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند