Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا -کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: نقشه های هواشناسی از فردا چهارشنبه افزایش سرعت بادهای شمال غربی را بر روی غرب خلیج فارس و تنگه هرمز نشان می دهد.

مرضیه سی سی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه از فردا دریا نسبتا مواج خواهد بود و بروز پدیده گرد و غبار در سواحل و جزایر دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: فردا چهارشنبه ارتفاع موج در بخش مرکزی بین 30 تا 130 سانتی متر، غربی 50 تا 150 سانتی متر، شرقی 20 تا 100 سانتی متر و جزایر 50 تا 150 سانتی متر می رسد.
کارشناس پیش بینی هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: باتوجه به اینکه اوج ناپایداری در محدوده دریایی استان هرمزگان در روز چهارشنبه 13 دی ماه پیش بینی شده، توصیه می شود تمهیدات لازم در خصوص ترددهای دریایی صورت پذیرد.
سی سی پور با اشاره به اینکه از نظر دمایی، دماهای کمینه روند افزایشی خواهد داشت، گفت: دمای کمینه امروز سه شنبه درشهرستان حاجی آباد 3، بستک 8، میناب 9، بندرعباس و سردشت بشاگرد 10، پارسیان 12، رودان و قشم 13، بندر خمیر و بندرلنگه 14 و کیش، لاوان، ابوموسی ، سیری و جاسک 18 درجه سلسیوس است.
وی اضافه کرد: از لحاظ بیشینه دمایی نیز در شبانه روز گذشته شهرستان رودان و میناب با 29 درجه سانتی گراد گرم ترین وحاجی آباد با 22 درجه سانتی گراد خنک ترین شهر هرمزگان است.
نوسانات دمایی بندرعباس در این مدت بین 10 تا 25 درجه سانتی گراد بوده است.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

کد خبر 849311 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها احمد وحیدی دفاع - سپاه پاسداران ایران و پرتغال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت