Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- تیم والیبال شهرداری قزوین فردا در مقابل تیم مقاومت مهاباد صف آرایی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های دسته اول باشگاه های کشور و در بازی هفته یازدهم، تیم های شهرداری قزوین و مقاومت مهاباد در مهاباد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شهرداری قزوین با ۵ برد و ۱۵ امتیاز در رتبه چهارم و مقاومت با سه برد و ۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود شهرداری قزوین شده است.

تیم فوتبال کاسپین در هفته شانزدهم لیگ دو استراحت می کند

در ادامه رقابتهای فوتبال دسته دو باشگاه های کشور و در بازی های هفته شانزدهم، تیم فوتبال کاسپین قزوین بنا به قرعه استراحت، به میدان نمی رود.

نماینده استان در بازی هفته هفدهم این رقابت ها در بازی خارج از خانه ۲۰ دی ماه در گچساران به مصاف تیم نفت و گاز این شهر می رود.

تیم فوتبال کاسپین هم اکنون با ۲۵ امتیاز در مکان سوم گروه دو این رقابت ها قرار دارد.

برگزاری لیگ تکواندو خردسالان دختر استان

در پایان رقابت های هفته سوم و چهارم لیگ تکواندو خردسالان دختر استان، تیم های الماس، تاکستان الف و ب، المپیا، پاس، مرصاد و آبیک برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

رقابت های هفته سوم و چهارم لیگ تکواندو خردسالان دختر استان با شرکت ۱۲ تیم  به میزبانی خانه تکواندو قزوین برگزار شد.

اولین المپیاد ورزش همگانی در قزوین برگزار می شود

اولین المپیاد ورزش همگانی با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیئت های ورزشی، در دهه فجر برگزار خواهد شد.

این المپیاد در رشته های طناب زنی، دارت، شوت بسکتبال، روپایی، طناب کشی، والیبال ۳ نفره، داژبال، پنالتی هدفمند و ۲ رشته بومی محلی در جهت حفظ سلامتی جسمی و روحی، ایجاد نشاط و شادابی، پر کردن اوقات فراغت و همچنین ایجاد زمینه تفریحات سالم برای آحاد مردم در شهرهای مختلف استان قزوین برگزار خواهد شد.

برترین های هر رشته در شهرستان ها در المپیاد استانی که در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار خواهد شد شرکت می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد