Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@04:38:08 GMT

واکنش مجلس به لغو طرح ترافیک سالیانه

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۴۳۷۹

صراط: سید کاظم دلخوش اباتری با انتقاد از تدوین طرح لغو محدوده ترافیک و زوج و فرد از سوی شهرداری، گفت:‌ در اداره شهر تهران شهرداری و شورای شهر به تنهایی تصمیم گیر نیستند، قطعا لغو طرح محدوده ترافیک تنها مشکلی از کلان شهر تهران حل نمی کند؛ بلکه چالش های پایتخت را افزایش می دهد.

به گزارش مهر ،نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دریافت هزینه از مردم برای ورود به محدوده پرترافیک به هر میزان فشار مالی بر مردم را مضاعف می کند، افزود:‌ در شرایط فعلی مشکلات اقتصادی جامعه بسیار است و در این وضعیت مردم چگونه می توانند با پرداخت هزینه های آنچنانی در تهران تردد کنند؛ ضمن اینکه در شرایط فعلی مردم هزینه هایی بسیاری بابت مسائل بهداشتی و درمانی تقبل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه لغو طرح ترافیک و زوج و فرد ناپخته و نسنجیده است، تصریح کرد:‌ شورای شهر و شهرداری به هیچ عنوان حق ندارند بدون بررسی های کارشناسی چنین مسائلی را مطرح کنند، هرچند که این موضوع نیز یکی از مواردی است که بی جهت بارمالی را بر دوش مردم می گذارند، جای تعجب دارد که چرا برخی بخش های مسئولیتی کشور بدون توجه به زندگی مردم تصمیماتی را اتخاذمی کنند.

دلخوش با بیان اینکه قانونگذار باید با چنین سیاست هایی برخورد کند، گفت:‌ شهرداری و شورای شهر باید باری را از دوش مردم بردارد، نه اینکه مشکلات مردم از جمله ترافیک در تهران را افزایش دهد؛ بنابراین مجلس باید در شرایط فعلی در هر زمینه ای از جمله این طرح ورود کند، نباید اجازه داد هر دستگاه و نهادی هر تصمیمی به دلخواه خود اخذ کند.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار در مجلس، با اشاره به اینکه در بخش های مدیریتی گاهی تصمیمات غیراصولی اخذ می شود، افزود: با چنین طرح هایی به طور حتم برخورد خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند