Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیل جونز مدافع منچستریونایتد از هم تیمی هایش خواست که بر روی بازی های آینده تمرکز کنند تا دوباره بتوانند طعم پیروزی را بچشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان خوزه مورینیو در سه بازی متوالی خود مساوی کرده اند و به این دلیل زیر فشار انتقادات هواداران و کارشناسان قرار گرفته اند. به نقل از وبسایت FourFourTwo، فیل جونز به هم تیمی هایش هشدار داد که در صورت ادامه این روند ممکن است سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را نیز از دست بدهند، او در این خصوص گفت:

اگر شما به جدول نگاه کنید متوجه این موضوع می شوید، اما ما باید متمرکز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید حواس خود را جمع کنیم، متحد باشیم و با هم دیگر بجنگیم. شرایط بسیار سختی داریم و هواداران نیز این فشار را تحمل می کنند، اما نمی شود که فقط در گوشه ای نشست و غصه خورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!